Ga naar inhoud

Motor circuit training Zandvoort


Eric S
 Delen

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, RoelNL zei:

Ik wil ook wel meedoen, hebben we al een groepje of is dit ieder voor zich?

Je zou naar Eric kunnen verwijzen, dat is de enige met een begrijpelijke naam voor MCT. Heb ik ook gedaan. Onze rijstijlen zijn wel overeenkomstig vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een beetje uit de route, heb mij ook opgegeven voor Zandvoort en nog een paar over de streep getrokken. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal eens kijken.... Misschien laat ik de fireblade wel een dagje thuis en pak ik ook nog een keer de vfr mee naar Zandvoort 😄👍

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet dan zowiso even de voorvork keerringen vervangen van de vfr, hij lekte van de zomer al olie aan een poot, even kijken of dat lukt, moet aan de fireblade ook nog het een en ander doen voordat het seizoen begint 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Afgelopen vrijdag team uitje en zaterdag de eerste circuit training weer gedraaid op het Midland Circuit.

De deelnemers groep was vanwege corona wat kleiner, maar had twee leuke gasten uit Groningen in m'n groepje, en nog beide op een vfr 750/800 ook 😄👍

Hopelijk kunnen de Zandvoort dagen ook van start, ik ben er de 26ste ook bij op Zandvoort Screenshot_20210328_100306.thumb.jpg.4c42db05312d4b055fa6c90c933a552c.jpg

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Cyberob zei:

Bekende motor?!

Screenshot_20210329-085744_Instagram.jpggoed gezien 😄👍

 

 

Mbt groepsindeling, ik kan wel een beetje zeggen hoe dat werkt. 

Normaal geef je bij je inschrijving op wat voor motor je hebt, of en hoeveel circuit ervaring je hebt en wat je rijstijl is. 

 

In principe wordt je daarmee zoveel mogelijk ingedeeld in de juiste groep met deelnemers die bij jou niveau passen. Na de eerste sessie hebben wij als voorrijder meestal al een goed beeld van het groepje. 

Het kan voorkomen dat blijkt dat jij niet bij de rest van je groepje past omdat jij of al verder bent in je rij kwaliteiten, of juist niet lekker mee kan komen. 

In beide gevallen kan er dan gewisseld worden naar een groepje dat beter bij je past. 

Het doel is natuurlijk dat iedereen een leuke en leerzame dag heeft. 

 

Je kan eventueel een suggestie doen en opgeven dat je bijvoorbeeld met een vriend in het groepje wil, hier wordt zo veel mogelijk rekening mee gehouden maar als je veel van niveau verschilt kan je misschien beter gewoon aan de hand van je opgave ingedeeld worden, dan leer je zws het meeste op zo'n dag. 

 

Op Zandvoort zijn er 2 groepen om ervoor te zorgen dat het snelheid/niveau verschil tussen de deelnemers op de baan niet te groot wordt. In die twee groepen zijn er dus allemaal kleine groepen welke dmv een letter genaamd zijn en deze bestaan meestal uit 4-6 personen + een voor en achter rijder 

 

Hopelijk is het zo iets duidelijker 

Gr Rolf 

aangepast door BlackVfr
Link naar reactie
Delen op andere sites

@RoelNL Helaas is hij vol. En voor mij is geld dan nog een dingetje :D

 

Zijn wel 5 tankjes benzine :m0745:

Wel heel verleidelijk... Denk dat ik de volgende keer wel mee wil gaan.

 

Geen idee of het mogelijk is. Maar lijkt mij ook al leuk om te kijken. Ouders wonen ook in de buurt dus kan ik dat gelijk afvinke

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...