Ga naar inhoud

Gezocht: mijn vaders oude motor (VFR750F '86, MG-54-XL)


MG-54-XL
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

 

Mijn vader was gek op motorrijden. Om deze claim kracht bij te zetten vertelde mijn moeder wel eens de volgende anekdote:

 

Toen mijn ouders in '85 samen hun eerste huis gekocht hadden moest er nog het een en ander aan verbouwd worden. Er werd flink gespaard voor de verbouwing, en op een dag (inmiddels 1986) was het dan zo ver: het was tijd voor een nieuwe keuken. Aan mijn vader de schone taak om een keuken te gaan halen. Met het nodige geld op zak ging hij onderweg. Echter kwam hij onderweg langs een motorzaak, en daar in de etalage stond een gloedjenieuwe, parelmoerwitte Honda VFR750F. Motorfanaat als hij was, moest en zou hij de motor even van dichbij bekijken.. En even proefrijden....

Die avond kwam mijn vader niet thuis met een nieuwe keuken. Wél met een parelmoerwitte Honda750F.

 

Tegen de tijd dat ik geboren werd (kleine 10jr later) had mijn vader deze motor niet meer, maar 'het verhaal van de motor en de keuken' is vaak verteld, en er is zelfs een serie foto's die laat zien hoe ongelofelijk trots mijn pa op zijn nieuwe fiets was.

mijn vader en zijn nieuwe VFR750F

 

De foto's hebben ook het nummerbord van deze specifieke motor vastgelegd.
Na invoeren van dit nummerbord in de RDW kentekencheck bleek dat deze motor nog gewoon geregistreerd is, en in 2018 bovendien nog van eigenaar gewisseld is.

 

Ik zou dolgraag in contact komen met de huidige eigenaar/eigenaresse van deze Honda VFR750F uit 1986 met nummerbord MG-54-XL.

Ken of ben jij de eigenaar, of heb je andere tips over hoe ik de motor kan vinden, dan hoor ik heel graag van je! 

 

In de tussentijd houd ik mijn ogen open en mijn vingers gekruist.

 

 

Hartelijke groeten,

Anne

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult nooit een naam kunnen vinden bij een kenteken bij dat soort sites, gelukkig maar!

 

@MG-54-XL je zit hier wel op de plek waar je de meeste kans van slagen hebt, maar je zou ook nog eens hier je verzoek kunnen plaatsen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem niet. Wel 1 van 86.

 

aangepast door RoelNL
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankzij een Witte VFR, die regelmatig bij mijn huis langsreed verliefd geworden op de VFR. Er staat er dan ook eentje sinds 1997 in mijn berging en ik wil er nog wat jaartjes aan toevoegen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

vfr_86.png.866ad92a1d7436d869f2249e3421c543.png

In juni 86 destijds een van de eerste publicaties, hier in moto '73. Was toen nog bezig met halen van rijbewijs. Was er destijds van overtuigd, dat ik zo iets moois nooit zou kunnen rijden, maar ergens halverwege de jaren 90 had ik toch mijn eerste witte rc24. Japanse import. magische tijden..

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Cyberob zei:

Staat iets gelijkends op MP met 'wat' werk.

 

Kenteken komt niet overeen met degene die TS opgeeft.

 

176723027_Schermafbeelding2021-01-11om19_35_53.thumb.png.cc1e1d880af4a90922c720cc025647d7.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...