Ga naar inhoud

Reparatie - barsten in kuipdelen


ariesblade
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste medeviffers,

 

Zoals sommige van jullie weten heb ik laatst een glijpartij gehad met de vfr. Nu heb ik 2/3 kuipdelen gevonden en heb het bijna rond om een topkuip te regelen. Alleen zit er wel een barst in. L (bezichtiging is morgen) maar ik vroeg mij af of iemand weet, of ervaring heeft met barsten repareren. Het scheelt al veel dat er geen schaafwonden op het deel zitten en de bevestiging voor de knipperlichten zijn heel. Als ik het stevig zou kunnen maken zou ik het in ieder geval een verbetering vinden op het huidige (eerste foto)

76325d6ff2e607805db60c6754af9987.jpg

 

 

 

1120df1cb5cb8ce39b835c42124d15ad.jpg

ccf1e0267b1830644a9cf4fbfc1b6cf4.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Smuiger ik heb hier een poging op gedaan bij de kapotte knipperlichten (die ging ik toch vervangen, dus het was tijdelijk de motorfiets legaal maken) maar het is echt niet ‘mooi’ geëindigd. Ik denk dat het misschien gewoon aan mij ligt [emoji23]. Heb je advies of tips (tutorial?) hoe precies?

aangepast door Arno71
“Mention” code vervangen door “@“
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Arie,

Volgens mij heb ik hier op het forum ook wel eens iets gelezen over het zogenaamde "lassen met Legoblokjes".

 

Ah. Ik zie dat het al door verschillenden is gesuggereerd in je eigen topic.

 

 

aangepast door Aficior
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah ja ik zie het. Ik zit ook nu tussen of superglue en zuiveringszout, en de legoblokjes. Al vindt ik de lego blokjes wel sketchy klinken


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat de soldeerbout die je gebruikt, niet meer voor solderen gebruikt kan worden?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat @VFRikus zegt.

De tip gewoon schuren of schoon vijlen.

 

(Er stond veilen als in veiling. Vandaar het grapje van Firefly hieronder. Ik kan maar niet wennen aan dat autocorrectie van Apple. Wanneer ik Firefly schrijf, corrigeert Apple dat automatisch in Firewire).

 

aangepast door Aficior
Correctie
  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van dat kuipdeel, Aficior denkt dat jij het wilt veilen. Maar alle gekheid op een stokje, ik denk dat hij vijlen bedoelt...

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh [emoji23] helemaal overheen gelezen. Ik dacht ook meteen vijlen (de innerlijke allochtoon die voor mij denkwerk doet)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...