Ga naar inhoud

Voorvork....it's a dirty job...


Eric
 Delen

Aanbevolen berichten

@Cyberbob WAAAAAAAT :oops:hocus spocus ik denk dat je maar fotograaf moet gaan worden voor de VFROC:worshippy: Mooi geworden zo en de details zijn ook mooi.

aangepast door RoelNL
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

:worshippy: BRILJANT @Cyberbob.  Je doet je Avatar eer aan! 

 

Mijn topic over een voorvork/dirty job mag best gekaapt worden door "eencybertovenaarmeteenmotorblokindehuiskamervanRay". Ik vind deze off topic prachtig. Goed ingeschat van de moderatoren ook:thumpup:

 

 Of zeg je tegenwoordig #cybertovenaar #motorblok #vfroc #huiskamerRay #Cyberbob #resolutie #sluitertijd #diafragma #CSI #hocuspocus #magofftopic?

 

Nu dan toch maar :focuski9: ?

aangepast door Eric
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Eric zei:

Nu dan toch maar :focuski9: ?

Mijn idee... mijn post was meer bedoeld als hulp in de overtuiging dat een motor best in de kamer kan :39: (zie ik hier ook niet als onwaarschijnlijk :blush:).
Maar inderdaad een mooi stukje magic van Bob.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mooi geworden Dennis, het contrast is mooi verdeeld en in proportie. Om het af te maken zou ik nog blanke richtingaanwijzers voor doen zodat het licht grijze wat nu vooral aan de achterkant terugkomt (frame, duo voetsteunen en logo op het zadel) doet voorkomen dat de voor en achterkant niet bij elkaar lijken te horen 😉

Ik ga morgen de TET zuid NL doen met Ecstasy :coolsmiley:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Screenshot_20210225_130801.thumb.jpg.6debefce9fedab60f9967bfbda81cda7.jpg

 

Gisteren ook maar begonnen met wat onderhoud aan de vfr, voorvork stond ook op mijn onderhoud lijstje, de keerringen zweten behoorlijk zoals je ziet op het middendeel van de voorvork brace, dus ga ook gelijk maar alles doen, misschien ook nog even reviverven als ik toch bezig ben. 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben er weer een voor het Pieterbaan centrum, een monteur met handschoenen aan :schater:, lekker bezig en ready voor 26 April. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...