Ga naar inhoud

Crossrunner rc60 onderhoud


Murat Sahin
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb veel Vtec's gecontroleerd met km-standen tussen de 24 en 40 dkm

Mijn ervaring is dat bij de eerste keer controleren bijna alle Vtec-kleppen gesteld moeten worden, een enkeling daar gelaten

Mijn advies laat voor jouw eigen gemoedsrust de kleppen controleren, je hoort het niet, je ziet het niet, je komt er alleen achter als het te laat is.

Alle verhalen van sla de eerste keer maar over sta ik niet achter, dit is mijn persoonlijke ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de gewone kleppen verlopen nauwelijks.
Ik vermoed dat de VTEC kleppen meer slijtage veroorzaken omdat ze niet geleidelijk de krachten opbouwen maar omdat deze er ineens op volle toeren in klappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@JooST ik kan hier zeker achterstaan. Ben pas sinds kort klant van ze. Maar erg vriendelijk en hele goeie kennis, en erg goede service.

Let er wel op als je langs gaat: de showroom wordt verbouwd, dus ziet er leeg en verlaten uit, maar als er niemand in het kantoortje zit, even doorlopen tot de werkplaats, of als je lang genoeg wacht komt een van de twee broers komt dan naar je toe


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...