Ga naar inhoud

Terug gedraaide kilometers


Dieuwk
 Delen

Aanbevolen berichten

Op marktplaats zag ik toevallig dat ene "Max" mijn oude VFR VTEC,  uit 2002, te koop had staan. In de tekst verteld hij dat deze ca. 80000 km gelopen had.

Dit is niet correct want ik heb de VFR 2 maanden geleden met 97000 en nog iets verkocht.

Ondanks de km stand een fantastisch fijne rijdende en sturende machine.

aangepast door MichelDB
Verplaatst vanuit forum informatie
  • Like 1
  • Thanks 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh en ook de motor in 'onderdelen'  zetten zodat je geen €20 advertentie kosten hoeft te betalen.

 

https://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-honda/m1660749839-vfr-800-vtec-v-tec-abs-vfr800-honda.html?previousPage=lr

 

Ik heb Max gevraagd waar die km's zijn gebleven :whistle:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Max is wel snel :w

 

Quote

Ik zal eens kijken op de teller,ik meen dat het rond de 80.000 was. Ik heb er geen meter mee gereden en ook niet aan de teller gezeten.
Hoe kom je erbij dat deze 97 k gelopen zou hebben?

 

  • Like 4
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, JooST zei:

Max is wel snel :w

 

 

Heb je teruggemeld dat dat in de advertentie staat? Staat er nog..... bij 97 zou die de 2e controle voor de vtec speling gehad moeten hebben..... met nog 16k te gaan..... is dat niet gelijk een vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar.... Cared for by Johan!      Dus alles aan die motor zal spik en span zijn :thumpup:

 

Hij zou vandaag gaan checken, in de app klinkt hij  wel als een eerlijke gast die zelf nog in de veronderstelling is dat hij een motor met ~80k heeft staan, ff afwachten dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad in 2016 bij km stand  76600 een grote beurt laten doen bij Johan. 

Tussentijds alleen maar op tijd de onderhoud beurten gedaan.

Motor is ook wel in top conditie maar de aan geprezen km stand klopt niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[96810 je had dus gelijk]

Hij heeft inderdaad aangegeven dat hij zich vergist heeft en de ad aangepast.
Zoals eerder geschreven heb ik wel het idee dat hij een eerlijke gast is die zich gewoon vergist heeft.
Ik heb hem suc6 met de verkoop gewenst. 

 

En een poetsbeurtje kan nooit kwaad om er weer een glanzende VFR van te maken, ziet er op de foto's nog prima uit voor zn km stand.

Ik zie ze soms met 20k er al meer afgeleefd uitzien.

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...