Smuiger Posted March 9, 2021 Share Posted March 9, 2021 tot ik ze kwijt raak meestal. laatste setje paste niet meer en was 3 jaar oid oud Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted March 10, 2021 Share Posted March 10, 2021 11 hours ago, RR80 said: Ik heb mijn oordoppen jaren terug laten aanmeten. Het idee was om ze vorig jaar te vervangen door een nieuw setje. Bij de audicien bleek tot mijn verbazing dat vervanging nog niet nodig was. Ze zijn doorgemeten en sluiten het geluid nog prima af. Hoeveel jaar doen jullie normaliter met een setje(?) Dat doet niet zoveel ter zake, het verschilt namelijk veel per persoon. Naarmate je ouder wordt veranderd meestal ook de snelheid waarmee je gehoorgang veranderd. Is het je/jullie nooit opgevallen dat oude mannen vaak zulke grote oren en neuzen hebben? Een andere vraag is "hoe vaak maken jullie je oordoppen schoon?" Die schoonmaaksetjes die je er bij krijgt daar zitten vaak maar 2 schoonmaaktabletten bij. En die worden eigenlijk nooit nabesteld, iets dat mij doet vermoeden dat bijna niemand ze de aangeraden 6 maanden (maximaal) opnieuw schoonmaakt..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 10, 2021 Share Posted March 10, 2021 Ik laat ze wanneer ik de motor kleding was in de jaszak zitten. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RR80 Posted March 10, 2021 Share Posted March 10, 2021 Ik maak ze een paar keer per jaar schoon, maar moet er wel eerlijk bij vermelden dat het er wel eens bij inschiet 🤔 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefly Posted March 10, 2021 Share Posted March 10, 2021 (edited) Af en toe in de afwas, maar tegenwoordig met de vaatwasser gewoon met water en zeep. Edited March 11, 2021 by Firefly Auto-corrigeer fout. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuciousPrice Posted March 15 Share Posted March 15 Gehoorbescherming wordt helaas toch te vaak onderschat. Ook door mij. Valt letterlijk onder het kopje 'je weet niet wat je mist' - totdat je een bepaald frequentiebereik mist. Oftewel, goede zaak dit (het concept, product heb ik zelf nog geen ervaring mee). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts