Ga naar inhoud

TT550 track laden lukt niet.


 Delen

Aanbevolen berichten

Als ik naar de track van bijvoorbeeld een clubrit ga kan ik deze opslaan op mijn android telefoon. Als ik m dan wil verzenden via bluetooth naar de 550 komt deze niet in de lijst voor. Dus alsof ze niet verbonden zijn maar dat is juist wél het geval. Ik heb mydrive ook op m'n telefoontje staan en hier kan ik een clubrit ook niet openen. Wie kan mij verder helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat gaat dus niet.  via mydrive web gaat het wel.  de mydrive app is waardeloos.

 

Ik doe track via MRA en dan rechtstreeks naar de TT. of eerst bewerken tot route om de eeuwige verschillen met Here op te lossen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Hans. Niet? Raar want bij de 450 juist wel. Heb je dan de 550 met mydrive, bluetooth tetering of bluetooth hotspot verbonden? Ik heb myroute app ook. Kan ik vanuit daar draadloos de route naar m'n TT krijgen? En de grote hamvraag hoe als volgt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via Tetering.  Maar je hebt 2 bt kanalen nodig en vaak gaat het daar mis zegt men.  Het zijne weet ik r niet van, bij mijne 420 gaat het allemaal prima,  bij de 550 van mijn lief dus niet, dus doe ik dat ff via het draadje. Ook waardeloos dat je niet tussen de 420 en de 550 kan verzenden. De Mydrive app is nogal onderhevig aan updates, soms kan je wel routes inladen en dan ineens niet meer.  Via de mydrive web lukt het dan weer wel dus de app gebruik ik niet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt maar het lukt nog niet. Gelukkig ben ik dit weekend vrij dus kan tijdens de sneeuw morgen lekker verder prutsen. Als men nog meer tips and tricks heeft hoor ik ze graag. De Packtalk is ook verbonden met de 550 en dit werkt naar behoren. Wilde juist af van aan de pc hangen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

MyDrive app (IPhone) werkt bij mijn ook niet stabiel met TT 550, ene keer lukt alles mbt routes maken en inladen en soms lijkt niks te werken. Via Web gaat alles wel perfect. Hopend op een goede update van de app. 
 

De 550 hoef je niet meer aan de computer te hangen kunt via WiFi de routes inladen die je gemaakt hebt.

aangepast door Dennis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Dennis. Ben nu een paar uur bezig maar krijg het nog niet voor elkaar. Wat is wil is dat ik onderweg dus zonder WiFi een clubrit van dit forum wil plukken en in de TT550 zetten. Dit moet toch op een simpele manier te doen zijn? Verder werkt alles perfect naar behoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen dank Michel, tijdje terug ook aan het spelen/uitzoeken geweest met mijn nieuwe TT550.

Volgens mij is die optie om met BT te delen geschrapt in de TT550 en is het niet meer mogelijk, vorige versies konden dit wel na mijn weten.

 

aangepast door Dennis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL ik weet het. Het kan dus :yes:

 

Open de WEBversie van Mydrive en maak vast aan start. Plaats deze bijvoorbeeld naast de app versie van Mydrive en log in met je account. In deze kun je wél een GPX bestand van je telefoon laden die vervolgens dan ook automatisch in mijn routes van de app versie terecht komen. Deze staat gesynchroniseerd met de TT550 waardoor ik dus draadloos onderweg een route in mijn navigatie kan laden. 

 

Bedankt voor de reacties!

 

:crossy:

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...