Ga naar inhoud

Afgesloten dijken en wegen vermijden in MyRoute-App


 Delen

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Als het goed is kun je dat straks voor jezelf aanmaken @Red Boll. Met jouw specifieke wensen.

 

Ik zal het van de week even bestuderen, maar heb voor mijzelf een POI bestand gemaakt met alle McDonald restaurants van Nederland. Vooral handig in Corona tijd. Die kan ik in MRA als een sjabloon over Nederland leggen, zodat ik mijn route daar op kan aanpassen. Plas-, koffie- en rustpauze.

 

Zo zal het met die afsluitingen ook gaan werken. En dat zou je zelf ook aan moeten kunnen maken met jouw specifieke wensen.

 

aangepast door Aficior
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo,

 

Ik heb op de vraag van @Aficior, de stoute schoenen maar aangetrokken en alle wegbeheerders van Nederland een mailtje gestuurd of ze mij informatie kunnen verschaffen over afsluitingen voor Motoren (gemotoriseerd verkeer), dat heeft het volgende opgeleverd...

Het bestand wordt nog regelmatig bijgewerkt, en is te downloaden via deze link!

Sla het bestand op als: .OV2 (POI) of als .csv (POI) of als .gpx 1.1 (Track, POI) !Let op er zit geen Track in de gpx file!

Je kunt het vervolgens uploaden in je eigen MRA omgeving of in een andere routeplanner die je gebruikt.

Lekker makkelijk bij het plannen van je routes in Nederland!

In MRA: Maximaal inzoomen, Klik op een icoontje om de tekst van de afsluiting te zien.

Suc6 met het plannen

image.thumb.png.51b802fff9463b8ae0f08056cbb9c9d5.png

  • Like 5
  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...