Ga naar inhoud

Eerste motor kopen. Op Kentekenplaat staat cared for bij Johan


Ryan
 Delen

Aanbevolen berichten

Screenshot_20210217-143947_Marktplaats.thumb.jpg.8dcda29e52c538103104a974e2436bf7.jpgScreenshot_20210217-140910_Marktplaats.thumb.jpg.d00445b457876740cf15811ba5a9e22b.jpgIk heb een rode Vfr te koop gezien op MP. Hij is van 2005 .Heeft 45100 gelopen en is van bj 2005.  De dame heeft hem zelf gekocht in 2013 met 16000 km op de teller.De kleppen zijn gesteld rond de 35000 km en met de spanningsregelaar heeft de vtec volgens de verkoper geen problemen. Dit komt volgens verkoper alleen voor bij de oude f1 modellen.  Nu hoorde ik die Johan naam hier regelmatig voorbij komen. Weet iemand mischien iets van deze bike. Hij staat in Veenendaal .Grtz Ryan. Bij voorbaat dank .het gaat om mijn eerste motor, dus enig onderzoek is gewenst zodat ik geen kat in de zak koop .haha

Screenshot_20210217-140920_Marktplaats.jpg

aangepast door Ryan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die waardevolle kentekenplaathouders zijn zeer gewild, dus hopelijk geen imitatie!

Je kunt HIER zien wat dat dan inhoudt. Misschien komt deze rode parel zelfs langs...

aangepast door JooST
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kentekenplaathouder doet vermoeden dat de motor daadwerkelijk bij Johan heeft gelogeerd. Joost hierboven heeft je al doorverwezen naar het onderhoudstopic van die meneer Johan.

Ik zou daar zeker kijken of je de motor herkent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze vfr is van Kirsten W. en die is er super zuinig op geweest en inderdaad bij mij in onderhoud is/geweest

aangepast door Bazz
achternaam verwijderd ivm privacy
  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de reactie,s. Je zoekt natuurlijk  een motor met zoveel mogelijk onderhoudsgeschiedenis. Dit klinkt goed en ik ga hem maar eens bekijken. Grtz Ryan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig dit forum!!! Succes met onderhandelen, al denk ik hier dat de verkopende partij een wel èrg sterk argument heeft... :thumpup:

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kirsten W. hier😉. Motor is aan de topic starter verkocht en vandaag meegenomen. Ik wens de nieuwe eigenaar veel rijplezier toe! Gaat vast helemaal goedkomen met dit fantastische rode stalen ros!

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...