Ga naar inhoud

Zilveren Vfr velgen zwart laten coaten


Ryan
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi.  Ik vroeg me af of iemand weet wat het zo,n beetje zou kosten om zilverkleurige wielen naar zwart te laten poedercoaten.  De velgen zitten onder een rode Vfr.   Grtz Ryan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel eigenlijk een bedrijf waar ze de velgen eraf halen en ook poedercoaten.en daar na de velgen weer vakkundig terugplaatsen. Ik ben zelf geen hobbyist. Kennen jullie hobbyist of een bedrijf die dat doet. Grtz Ryan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je even door leest zie je daar een link van een poedercoater in Almelo voor jouw dan even hier geplaatst. Een bedrijf waar ze de wielen eraf halen word denk ik moeilijk maar ze eraf halen kun je zelf toch is niet veel werk. De remschijven moeten er ook af maar dat stelt ook niets voor. En wie weet zijn er hier wel mensen bereid om je daarmee te helpen vragen kan altijd.

KLIK

Hier voor bedrijven bij jouw in de buurt GOOGLE

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Ryan said:

Ik bedoel eigenlijk een bedrijf waar ze de velgen eraf halen en ook poedercoaten.en daar na de velgen weer vakkundig terugplaatsen. Ik ben zelf geen hobbyist. Kennen jullie hobbyist of een bedrijf die dat doet. Grtz Ryan

Elke motordealer kan dat voor je regelen.
Bedenk dan wel even dat je aanmerkelijk duurder uit gaat komen, zij/wij willen ook verdienen aan het poedercoaten, en niet alleen aan de (de-)montage van de wielen.
Vergeet ook niet dat de wiellagers vervangen dienen te worden, die moeten er namelijk uit voor het coaten. Oude lagers worden nooit teruggeplaatst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Smaken verschillen.
Je kan ook kijken of iemand velgen wil ruilen want volgens mij willen mensen met zwarte wielen vaak juist de grijze versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al eerder had verteld was het de zoektocht naar een eerste motor. Honderden heb ik er voorbij zien komen op internetfoto,s. Maar deze rode met grijs zilveren velgen had ik nooit real life gezien.  Daarbij moet ik zeggen dat deze rode kleur er op internet foto,s altijd erg vaal uit zien. Bijna oranje achtig.  Maar bij het bekijken van de motor was ik verrast door de mooie dieprode kleur en de puike algehele staat van de motor. Ook het hele verhaal erbij. En de info die ik via dit forum kon op doen via de meneer Johan. En andere forummers. Heb ik die motor gekocht.  En die velgen zijn idd prima zo. De originaliteit van de motor veranderen zou vloeken in de kerk zijn.ik ben idd geen Johhny haha.  Ik ga hem volgende week ophalen . Bedankt voor de info. Grtz RyanScreenshot_20210217-140910_Marktplaats.thumb.jpg.d00445b457876740cf15811ba5a9e22b.jpg

aangepast door Ryan
  • Like 5
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...