Ga naar inhoud

[GECANCELD] Sleuteldag Delft, zaterdag 6 maart 2021


Ray
 Delen

Aanbevolen berichten

De corona is helaas nog steeds niet klaar met ons, de kappers rijscholen en nog wat contactberoepen mogen weer starten maar evenementen of zelfs gewoon samenkomen mag nog steeds niet dus hebben we helaas na de AV ook deze bijeenkomst moeten cancelen.
Op de manier hoe het eventueel wel toegestaan zou zijn haalt het hele doel van deze dag onderuit, we hebben het uiteraard niet klakkeloos besloten maar als het niet goed kan dan beter helemaal niet.
Verschillende partijen roepen dat de 2e helft van het jaar weer een klein beetje richting normaal zou moeten kunnen maar ik hoop dat ze ongelijk hebben. Geen ongelijk als in het gaat tegen die tijd niet beter maar ongelijk als in dat het eerder kan.

  • Like 1
  • Sad 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... helaas niet te ontkomen. En beter dat we het dan uitstellen en goed doen.

 

Zou je dan aan mijn vriendin kunnen uitleggen waarom de woonkamer die dag vol zal staan met boutjes moertjes, en kuipdelen? :help:

  • Haha 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wel balen zeg. Zocht net iemand in omgeving Delft die mijn naksen wilde vervangen. Ik woon zelf in Delft dus daar baal ik wel van. 

 

Is er iemand in de omgeving die mijn naksen zou willen vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het ook zelf doen, als je een wphb download uit het leden deel is dit gemakkelijk zelf te doen. Als je wil dat iemand het voor je doet zul je met voorstel moeten komen denk ik zo of een tarief afspreken. Ik snap dat het zo een dure hobby als je alles uit besteed. Ben blij dat ik alles tot nu toe zelf heb kunnen doen. Laten doen is leeglopen op simpele reparaties en beurten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, RoelNL zei:

als je een wphb download uit het leden deel is dit gemakkelijk zelf te doen. 

 

@RoelNL

Die optie is alleen toegankelijk voor clubleden, niet voor forumleden.

 

@Karakan

Via het topic WPHB kun je wat boekwerken opzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-3-2021 om 19:31, Karakan zei:

Dat is wel balen zeg. Zocht net iemand in omgeving Delft die mijn naksen wilde vervangen. Ik woon zelf in Delft dus daar baal ik wel van. 

 

Is er iemand in de omgeving die mijn naksen zou willen vervangen?

 

Ahh mijn vrienden Ab en Erik even promoten: http://overkampmotors.nl

 

~ nee, ik krijg geen commissie~ 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag willen promoten voor een commissie hoor! Maar ook zonder ;) je kan makkelijk bij ze langs omte vragen hoeveel je kwijt zou zijn


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...