Ga naar inhoud

Plaatsen versnelling indicator op 2006 (VFR)


 Delen

Aanbevolen berichten

Goedenavond all,

Volgens mij is er reeds op diverse motorfietsen een indicator geplaatst maar ik ben op zoek naar een beschrijving om deze op mijn fiets te plaatsen.

Ik heb gelezen dat dit plug & play is, dus mijn vraag is of er voor dit jaartype een voorbereide stekker "diagnoseconnector" te vinden is onder de kuipdelen ?

Of moet er toch iets meer gebeuren, extra draden trekken, ik heb wel in een eerder topic een schema gezien met in het groen aangegeven het aansluiten van de indicator.

Alvast bedankt voor de verstrekte info, het is GIpro DS serie G2. 

Groeten Paul

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien  dat Cock je kan helpen. Hij heeft vorig jaar eentje ingebouwd.

 

Daarnaast even gegoogeld:

 

De Gipro DS serie G2 bestaat uit meerdere versies, motormerk afhankelijk.

Jouw giro type aanduiding is een algemene aanduiding.

Voor de Honda's worden 2 versies van de GIpro DS serie G2 gegeven, beide worden in de manual via onderstaande link genoemd:

GPDT-H0x User Manual (Honda) ( GPDT-H01, GPDT-H02).

De H-01 is voor een hele reeks maar ook de VFR800 vanaf 2006.

De H-02 is voor o.a.

Honda CTX1300 2014-2015

Honda GL1800 Goldwing 2005-2018

Honda GL1800 Goldwing F6B 2013-2018

Honda GL1800 Goldwing F6C Valkyre 2014-2016

Honda ST1300 / Pan European 2008-2015

Honda VTR250 2009-2014

Misschien kun je wat met bovenstaande, succes!

  •  
  •  
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb idd de GPDT-HO1, DEZE IS PLUG EN PLAY op de diagnostic connector, daarna alleen nog de versnellingen inleren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cock, omdat ik nog geen werkplaatshandboek heb, aan welke zijde zit de diagnostic connector ? Is deze makkelijk te bereiken door wat kuipwerk te verwijderen ? 

En zit er dan een plug&play mogelijkheid voorbereid ? Ik hoor het graag, alvast bedankt, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De diagnose stekker zit rechts onder het kleine kuipdeel die de cockpit aansluit op de zijkuip.
Maar let op want de '02 - '05 hebben een 2 polige stekker en de latere modellen een 4 polige dus oppassen dat je de goede hebt.
 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-3-2021 om 10:56, PaulT zei:

omdat ik nog geen werkplaatshandboek heb,

 

Paul, 

 

In het ledendeel van de website kun je een WPH vinden.

En anders in het topic: Werkplaats handboeken (WPHB), Owners Manuals & Partsfiches

Link naar reactie
Delen op andere sites

 
Arno , helaas werkt de link naar de WPH voor de 2006 niet meer.  Is er een alternatief, dat wordt dan Haynes denk ik ?
I.i.g bedankt, 
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...