Ga naar inhoud

Will it fit?


ariesblade
 Delen

Aanbevolen berichten

Prima topic lijkt me om je mede-forumleden te vragen of het zou passen. Hierbij mijn vraag: past een Vtec zadel op de Fi?

https://www.marktplaats.nl/a/motoren/accessoires-overige/m1653005143-bagster-zadel-honda-vfr800-2002-2009-37367.html?previousPage=home

Vondt deze wel mooi. Maar past dat zadel op mijn 5e gen?

 

Voeg gerust je eigen vragen 'past dit op mijn ....' toe!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bagster zadels worden altijd op maat gemaakt. De genoemde prijs is een normale prijs voor een bagster zadel. Dus de vraag "Will it Fit" is niet aan de orde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo de onderwerpregel aanpassen? Een topic voor als meerdere die vraag ook willen stellen :)

Ah oke dat wist ik niet. Ik was een beetje eeg diep in marktplaats gedoken [emoji23] en kwam van alles tegen


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Athome zei:


Bagster zadels worden altijd op maat gemaakt. De genoemde prijs is een normale prijs voor een bagster zadel. Dus de vraag "Will it Fit" is niet aan de orde. 

Er staat dat het zadel op een basisplaat van een VTec gemaakt is en dan lijkt de vraag me meer dan terecht. Ik heb nooit een VTec gehad, maar het zou me ten zeerste verbazen als dit zou passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die uit je link past niet. Als het uiterlijk van een motor zo anders is dan kan je er vanuit gaan dat er weinig hetzelfde is.
Het blok heeft wel dezelfde basis maar ook daarvan is er weinig uitwisselbaar.
Kijk eens bij Topsellerie. Daar kan je zelf je zadel samenstellen en daar heb je verschillende opties, alleen een hoes die je zelf vervangt, of je laat hem vervangen en dan heb je ook weer verschillende mogelijkheden wat ook geldt voor de optie om een "deluxe" zadel aan te laten meten.
Je kan dan kiezen uit een compleet zadel kopen, een compleet zadel kopen met je oude zadel retour wanneer je de nieuwe hebt ontvangen (werkt met borg) of je stuurt jouw zadel op en laat je motor een paar weken stil staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik wist dat het blok hetzelfde was. Maar ik dacht dus dat er veel meer overeen kwam met de Fi. Dat blijkt dus niet het geval [emoji28]


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zadel gekocht bij "Rob's accessoires" in 't Zand (N-Holland), oude inleveren, nieuwe (is al klaar) uitproberen en als het bevalt laat

je de oude daar en neemt de nieuwe mee (wel afrekenen :357:). Of als je iets speciaals wil laat je het oude zadel daar en neemt het andere zadel als te leen mee.

Dat was enkele jaren geleden, hoe het nu is??

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...