Ga naar inhoud

koplampen en dashboard enz werken niet meer!!


 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo, ik was vanmiddag met een gear indicator en een smart brake module bezig aan te sluiten op mijn vfr 800 (2004), de gear indicator werkte naar behoren maar nadat ik de smart brake module had geïnstalleerd

werkte alle verlichting nog wel, toen ik later mijn achterlichtfitting  weer wilde terugplaatsen vielen de koplampen, dashboard verlichting en meters enz. enz. uit (remlicht en knipperlichten werken wel) . heb de rechter zekeringen kast nagekeken en vond geen kapotte zekeringen.

 

Is er nog ergens een zekeringen kast oid? of is er wat anders aan de hand??

 

groet JP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een 2004 heb je waarschijnlijk een VTEC model en geen VFR800F zoals in onder je naam staat, maar dat terzijde.

 

Dit zijn de lastige klussen. Allereerst inderdaad zekeringen checken maar die moet gewoon in het kastje zitten, wat doet het nog wel?
Daarna alle connectoren nalopen, loshalen, check op corrosie, en goed vastklikken.

Check je massapunten (losgehaald ergens?)

Nogmaals de nieuwe aansluitingen van je gadgets nalopen adv de installatie manuals.

Klinkt wel een beetje als omgewisselde draden als het gebeurde na terugplaatsen fitting... En probeer eens de smart brake los te halen doet de verlichting het dan weer?

aangepast door JooST
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eerst het aansluiten van de smart brake module controleren of dat goed zit voor je er een nieuwe zekering in doet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Kijk de blauwe stekker links-boven achter linkerzijkuip eens na.

Massa draadje (groen) in deze stekker wil nog wel eens vervelend doen en slecht contact maken, heirdoor krijg je allemaal vreemde elektrische verschijnselen van het dashboard en verlichting

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...