Ga naar inhoud

Handvatverwarming Crossrunner 800 X 2015


bertvan
 Delen

Aanbevolen berichten

De smiley was daar omdat er een gebbetje gemaakt werd... :blink:

 

Ik probeer zelf wel zo lang mogelijk met midseason door te rijden, de hvv helpt wel om dit langer vol te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rij 's-winters met handschoenen van 25 gulden, erg dun aan de binnenkant maar super isolerend aan de buitenkant. De ringvinger en pink zitten samen in één tunneltje, helpt ook. Zelfs bij -10 gaat dat goed met mijn hvv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de helft van de motoren in mijn carrière ook nog in Belgische Frank afgerekend, maar handschoenen uit die tijd draag ik toch niet meer. Dat moet oerdegelijke Hollandse kwaliteit zijn!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt :thumpup:, Fred Bakker stond zelfs nog in de zaak...

aangepast door Firefly
  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 3/13/2021 at 11:09 AM, Firefly said:

Klopt :thumpup:, Fred Bakker stond zelfs nog in de zaak...

Haha.....
Ik heb zelfs nog handschoenen en een leren motorpak uit de tijd dat de vader van Fred Bakker nog in de zaak stond (op de Burcht).
Dat moet midden jaren tachtig zijn geweest.
Op maat gemaakt spul van Damen Leathers, deze set is gemaakt voor een Philishave reclame.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig, ik kocht ooit mijn eerste helm bij Fred (ik heb de oude Bakker helaas niet gekend) op de Burcht een rijd al jaaaaaaren in een op maat gemaakte Damen combi. Van beiden nooit spijt gehad. Af en toe wel een duaal gevoel tijdens het rijden, want het lijkt wel erg veel op een politiepak.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2021 om 15:07, Cyberbob zei:

 

Nou ehmmm... die van mij wordt op standje 3 van 4 toch echt wel warm hoor.

Zo warm zelfs dat je af en toe je hand van het handvat moet halen om de handschoen effe af te laten koelen.

Terugzetten naar standje 2 kan uiteraard ook  :coolsmiley:

dat heb ik dus ook; standje 5 is met dikke leren winterhandschoenen gloeiend heet. Damp slaat er af als mijn handschoenen beetje nat zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, AFS Motorparts zei:

Waar ging het ook alweer over?
Wij nostalgieridders hebben op onze leeftijd meestal al een wat slechter geheugen..... :yes:

Over quoten van voorgaand bericht :yes:

 

:focuski9:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het internationale crosstourer forum is er ook een groot topic over geweest. De uitkomst is ongeveer dit:

Een deel is eigen beleving, zo hebben we een klant die in de winter nog steeds met een dun setje handschoenen dagelijks de afsluitdijk naar Zaandam tuft. Hij heeft het nooit koud, elke stand zou voor hem al te warm zijn. 

Daarnaast is het echt zo dat er verschil per hvv set kan voorkomen, maar aangezien Honda geen minimale/maximale temperatuur eisen heeft is er geen optie tot garantie.

Zelf vind ik mijn 5 standen-hvv prima zolang ik met m'n mid-season handschoenen rij, met m'n dikke winterset doen ze niet veel meer.

Wanner het echt koud wordt komen mijn verwarmde handschoenen uit de kast. 

Als ik de leeftijd krijg als die mannen hierboven dan ga ik eens moffen monteren, schijnt echt super te zijn zeker icm hvv. 

Overigens ook goede verhalen gehoord over de IXS 3-finger handschoen, maar beide moet je ook durven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...