Ga naar inhoud

Nieuwe vering crossrunner ‘11


Matthijs
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik overweeg hyperpro vering op mijn crossrunner te laten zetten. Voorheen reed ik een v-strom en toen ik die op hyperpro had gezet zei ik dat ik dat jaren eerder had moeten doen.

 

Zijn er ervaringen met de crossrunner op hyperpro (ongetwijfeld) en zijn er nog andere merken die ik in mijn overweging mee kan nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HK Suspension (Wilbers) is ook een goed adres.

 

Ik heb op mijn eerste Crosstourer (1200X) HyperPro voor en achter gehad. Op mijn huidige Crosstourer zit een set van Wilbers (HK Suspensions). Beide zijn erg goed. 

Verschil zit 'm in het eerste gevoel van aanspreken. Hyperpro vind ik direct wat stugger aanvoelen. Wilbers voelt iets comfortabeler aan. De wegligging in het algemeen vind ik van beide sets op gelijk niveau en een flinke stap vooruit t.o.v de originele vering.

Mijn voorkeur gaat naar de Wilbers set.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor en achter Hyperpro vering op mijn crossrunner zitten. Ik heb alleen nog wel de originele schokbreker.

Ten opzichte van de originele vering is dit al merkbare verbetering en zeker de investering waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...