Ga naar inhoud

Garmin Express wil Zumo 396 maar niet vinden


Aanbevolen berichten

Grrrrrrr....Vandaag dacht ik even mijn Zumo 396 aan de Mac te koppelen om zodoende de kaarten lokaal op mijn Mac te zetten. Als ik de USB kabel inprik vindt de Mac uiteindelijk de Garmin en mount deze netjes. Garmin Express weigert echter het apparaat te herkennen. Ik heb al 4 verschillende USB kabels geprobeerd, maar geen een wil werken. De versie van Garmin Express is de laatste (7.4.1.0) en ook OSX up-to-date. Zijn er Mac gebruikers die dit herkennen? Er is een verschil tussen USB datakabels en USB laadkabels, maar zelf het originele Garmin kabeltje werkt niet :bugerit::wall:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garmin en apple, mijn favoriete merken.....:pompomdown:

 

Succes ermee.

 

En nee, ik kan je er echt niet mee helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Express verwijderen, opnieuw installeren en nogmaals aansluiten met het kabeltje waarmee je rekenaar je GPS wel herkent.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan even zoeken naar een oudere versie.
Heb ik ook ooit eens gehad en toen heb ik Expres verwijderd en een oudere versie geïnstalleerd.
Geen idee hoe het met Apple zit maar bij Windows kan het ook wel eens helpen als je na het de-installeren ook de mappen uit het register verwijderd want daar blijven de instellingen achter die opnieuw gebruikt worden als je de boel opnieuw installeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad ook nog een optie. Na deïnstalleren is het op een Mac ook echt weg (als de applicatie goed geschreven is tenminste), dus geen last van achterblijvende narigheid. We gaan het proberen iig 

aangepast door MichelDB
Quote van voorgaand bericht niet nodig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Diverse oudere versies geprobeerd, maar geen succes. Las op een ander forum dat iemand de zumo naar fabrieksinstellingen had gereset, maar dat gaat me te ver. Dus maar gewoon een virtual machine aangemaakt op de Mac en Windows 10 daar op geïnstalleerd. Garmin express werkt nu, zij het dus niet direct op de Mac.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...