Ga naar inhoud

Kleppen stellen bij aankoop


Motorist
 Delen

Aanbevolen berichten

Die bonafide zaken zullen er ook geen probleem mee hebben dat je een bewijs vraagt van het geleverde werk. En daarmee zij we terug bij ons startpunt: durf daar dan ook naar vragen als je twijfelt of onzeker bent, want je betaalt er tenslotte voor. En al helemaal als de motor zoals in dit geval zonder onderhoudshistoriek wordt aangeboden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik mijn SP2 kocht, zat er een factuur bij van een motorzaak mbt klepspellng controle. De VFR1000-SP's hebben ook gear driven cams.

Even gebeld, ben vriendelijk te woord gesttan en bevestigd gekregen dat het werk uitgevoerd was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het gaat hier volgens mij over kleppenstellen door de zaak waar hij de motor ook wil kopen.
Het is wel zo dat als de zaak je een motor verkoopt met gestelde kleppen en het niet gebeurd blijkt te zijn dat het niet de beste reclame is.
Maar zekerheid heb je alleen maar met nieuw dus niet te druk maken en als het goed voelt gewoon kopen.
Het is ook altijd hetzelfde verhaal met kilometerstanden, iedereen maakt zich altijd maar druk over alles boven de 30k maar mijn VTEC heb ik plat gelegd met 114k maar motorisch niets mis mee, de CT gaat dit jaar ook de ton voorbij en de XT is die ton ook al gepasseerd.
Beide VFR-en hebben wel goed onderhoud gehad maar zeker niet de kleppen op de normale intervallen gesteld gehad.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...