Jump to content

agt925

Honda VFR 800FI 2001

Recommended Posts

Posted (edited)

Te koop honda vfr 800fi groen

Km stand ongeveer 65000

Vraagprijs 1500 euro

Met Bagster zadel.

Orginele uitlaat en zadel zit er ook bij

Door medische redenen moet ik deze verkopen

IMG-20210413-WA0001.jpg

IMG-20210413-WA0002.jpg

IMG-20210413-WA0004.jpg

IMG-20210413-WA0003.jpg

IMG-20210413-WA0005.jpg

Edited by agt925

Weet je zeker dat het geen turquoise is?

Jij zegt namelijk groen en ik zie blauw en dat kan alleen maar met turquoise of je camara moet het beeld door een bepaalde lichtinval ernstig vertekenen.

Mogen we de prijs misschien weten?

• Like 1

Wil je ook het Bagster zadel los verkopen?

21 minuten geleden, Dennis. zei:

Wil je ook het Bagster zadel los verkopen?

Nee die verkoop ik niet los

Ook km stand vermelden zou wel makkelijk zijn. 

@Ray: het is “conifeer groen” :coolsmiley:

de fi is niet in turquoise geleverd. Deze kan natuurlijk overgespoten zijn, maar dat lijkt me niet het geval. (En ik kan het weten :39:)

Dan zit er meer onderliggend blauw in dan ik me voor de geest kan halen.

• Like 1

1 uur geleden, agt925 zei:

Nee die verkoop ik niet los

Zou ik wel doen. Accesoires verhogen de waarde niet.

Los verkopen levert wel op.

VFRikus

• Like 3

Nette prijs voor een op het oog nog knappe bike :thumpup:

Succes met de verkoop!

4 uren geleden, VFRikus zei:

VFRikus

Alleen als je het origineel nog hebt.

Ik krijg vandaag of morgen mijn Topsellerie zadel binnen een dan moet ik mijn origineel retour sturen want die optie spaart best wat.

TS heeft in de advertentie vermeld dat het originele er bij is.

VFRikus

• Thanks 1

4 hours ago, VFRikus said:

VFRikus

De onderdelen van mijn VFR750F (delen die niet total loss waren....) brachten eind 2016 nog iets van €2500 op.....

4 uren geleden, Cyberbob zei:

Nette prijs voor een op het oog nog knappe bike :thumpup:

Succes met de verkoop!

Ligt eraan. Als er 300.000 op de klok staat....

• Like 1

Geen probleem voor een VFR :coolsmiley:

• Like 3

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• By knalselder
      Grote tanktas van Givi met het superhandige tanklock-systeem en een waterdicht binnencompartiment (bovenop een regenhoes met kijkvenster).
      In uitstekende staat omdat ik meestal een mini-tanktasje (3 liter) gebruik, maar soms neem ik deze mee op een dagtrip.
      Helemaal compleet zoals hij nieuw geleverd werd, zelfs met de Givi-opbergtas 🙂
      Heel veel ruimte met standaard 17 liter, uitritsbaar tot 25 liter. Van de accessoires is enkel de regenhoes een paar keer gebruikt, de tablethouder, schouderriem en de bevestigingsring zijn nog absoluut nieuw.

De extra riemen voor borging aan het balhoofd heb ik afgeknipt, maar je krijgt ze er wel bij mocht je ze er terug aan willen naaien. Zeker op een gekuipte motor zijn deze absoluut overbodig dankzij het stevige locksysteem. Het handige is trouwens juist dat je de tas in 1 seconde kan losklikken en meenemen.

Ik verkoop hem omdat ik hem te weinig gebruik. En de reden daarvoor is dat ie voor mij als klein "menneke" (173cm) in combinatie met de zithouding op de 1200f net iets te groot is om de navigatie op het balhoofd te zien. De tellers zijn dan weer geen probleem. Dus als je bovenlichaam een paar centimeter langer is en/of je navigatie anders gemonteerd is, of zit je meer rechtop zoals op een X, dan stelt de grootte geen probleem. In tegendeel, voor het aflezen van een roadbook of telefoon is het bovenvak of de aparte tablethouder ideaal. Ik heb nu de XS307 en daar kijk ik gemakkelijk overheen, al is die eigenlijk maar 3-4 cm lager.

Het enige wat je nog nodig hebt is de motor-specifieke bevestiging om de universele Givi-ring vast te maken. Deze is de juiste voor onze Honda's en kost geen fortuin: https://www.rad.eu/nl/x0/moto/q/givi-BF03

Voor deze mooie tas had ik nog graag 60 euro gehad. Af te halen in Rijkevorsel (klein halfuurtje van Breda), maar ik wil je gerust ook een stuk tegemoet komen en ergens aan de Noordelijke kant van de grens afspreken.

• By GregVFR800
      Hallo mede VFR verslaafden 🙂

Ik ben de trotse eigenaar van een rode VFR800 van 1999 🙂 Omdat ik er toch het hele jaar mee doorrij en een tijdje geen garage had, is nu mijn uitlaat (voorbochten en collector) aan vervanging toe. Daarnaast is mijne VFR natuurlijk niet meer zo blinkend als velen...

Nu heb ik een vraag voor jullie:

* Wat koop ik best? Een tweedehands uitlaat (compleet, 450 €) of beter een vervang uitlaatsysteem (Akrapovic, of dergelijke, 350€) ? Graag wat raad. Ik ben zelf niet zo'n handige Harry, dus dit laten doen kost me toch in totaal bijna 1000 € (uitlaat + werkuren)
      * Ik overweeg dan gewoon een super goed onderhouden VFR (bwj 1999-2000) terug te kopen voor 1500-2000 € (50000-90000 km) en de mijne bij te houden voor stukken of verkopen aan een motorecup (500€ wel maar voor gekregen). Beter idee? 
      * Misschien is er iemand hier die mij wil helpen (tegen betaling) om tweedehand/vervang uitlaat te plaatsten, dan leer ik wat bij 🙂

Alvast bedankt voor de tips, ideekes of raad! 

Greg
    • By Wiesowi
      Beste forumleden,

Ik ben voor mijn VFR800FI uit 2000 opzoek naar grab bars voor de bijrijder. Deze zaten er bij de aankoop van mijn motor niet bij en ik rijd zelf nogal vaak met iemand achterop. Daarom zou ik deze graag willen aanschaffen. Ik kan ze alleen op internet heel slecht vinden. Bij Boonstra onderdelen hebben ze bijvoorbeeld alleen de rechter.

Kan iemand mij blij maken met een setje grab bars voor de bijrijder? (het liefst met de bijbehorende bouten)

Alvast bedankt!
  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien