Stanger Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 Hoi, vandaag wat werkzaamheden gedaan aan de vfr. Zo heb ik een handvat voor de passagier die op de ring van de tankdop vastzit verwijderd. De inbus bouten die hier in zitten zijn vrij lang, te lang om ze te herbruiken zonder dit handvat. De drie bouten waar de tankdop mee vastzit aan de benzinetank heb ik wel passend. Echter zijn er nog 4 bouten nodig die wat korter moeten zijn?? Waar vind ik deze? Bij cmsnl zie ik alleen de drie bouten die ik reeds heb. Kunnen de resterende 4 bouten apart gekocht worden? Zo ja, iemand een idee waar? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 Bouwmarkt, M4..... Of je zaagt die te lange ff af.. . Link to comment Share on other sites More sharing options...
klein Posted April 20, 2021 Share Posted April 20, 2021 Of je gaat voor zoiets zijn ook in andere kleuren te verkrijgen KLIK 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 En ze zijn voor veel moderne Honda's hetzelfde...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanger Posted April 21, 2021 Author Share Posted April 21, 2021 Thx allemaal voor de info. Dan ga ik eens zien bij de bouwmarkt en anders zo een setje van pro bolt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Motochaly Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 Als je liever originele boutjes wil heb ik die nog wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Case Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 Er zitten toch verschillende bouten in als ik me niet vergis? Normale inbus en inbus met een dikkere kop en dunnere schroefdraaddeel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanger Posted April 21, 2021 Author Share Posted April 21, 2021 (edited) 1 uur terug, Motochaly zei: Als je liever originele boutjes wil heb ik die nog wel. Wat wil je er nog voor hebben? zie PB Edited April 21, 2021 by Stanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazz Posted April 21, 2021 Share Posted April 21, 2021 @Stanger prijsbiedingen of vragen graag via PB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanger Posted April 21, 2021 Author Share Posted April 21, 2021 Oke 👍 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts