Ga naar inhoud

Kaartupdate Garmin


Aanbevolen berichten

CN 2021.20 NT is beschikbaar gekomen. Is met de laatste express versie ook op de pc te installeren. De update is voor de oudere garmins zoals zumo 660 550 500 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, de ritselaar zei:

Ik had net mijn XT aangesloten om de route van 2 mei te downloaden en kreeg toen een melding dat ook de NTU kaarten er zijn.

 

Gr Nico

Beter opletten Nico.
Dat zijn de topoactive kaarten en die zijn specifiek voor de XT en waarschijnlijk een paar andere modellen die Garmin heeft voor offroad gebruik.
De gewone kaart zitten we al enige tijd op versie 2021.10 en als dat de update is die je te zien krijgt dan loop je achter :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-4-2021 om 11:21, Dutchgixxer zei:

CN 2021.20 NT is beschikbaar gekomen. Is met de laatste express versie ook op de pc te installeren. De update is voor de oudere garmins zoals zumo 660 550 500 


Bij mij (Zumo 660) geeft Garmin Express aan dat 2021.10 nog steeds de nieuwste is.

De 2021.20 NT is dus juist NIET voor de ouwetjes :pompomdown:

 

O nee, vautje. De NTU versie is niet voor de 660 en zo.

Maar even afwachten dan of de 2021.20 NT alsnog aangeboden gaat worden. 

aangepast door Hans
Tekst toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu net even Express gestart en ik krijg hem aangeboden voor mijn 660

VFRikus

edit: CN Europe NT 2021.20 binnen

aangepast door VFRikus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is 2021.20 nu ook binnen. 7,47 Gb groot :o

Op de laptop geen probleem, maar met een 8 Gb SD Kaartje gaat heel Euro niet meer op de 660 passen.....

Dat wordt dus òf klooien met Mapinstall òf eerst naar Moordrecht om het 8 Gb kaartje (met daarop de Onroute motor kaarten) om te wisselen voor een 16 of een 32 Gb variant.

 

Grrrr 😖 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem (2021.20) ook binnen, helaas past niet heel Europa op de Garmin 660, maar gekozen voor midden Europa.

Ga ik eens ergens anders heen is dat simpel aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een grotere SD kaart er in en op gelost.

Ik heb er ooit een heel lomp groot ding in gezet en bij mij ging het er allemaal op.

Vanmiddag nog een maat gesproken die kreeg alleen maar de Benelux er op.

VFRikus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-4-2021 om 19:03, VFRikus zei:

Even een grotere SD kaart er in en op gelost.

Ik heb er ooit een heel lomp groot ding in gezet en bij mij ging het er allemaal op.

Vanmiddag nog een maat gesproken die kreeg alleen maar de Benelux er op.

VFRikus

Ik heb er een 32GB kaartje in maar is niet genoeg, welke is wel toereikend dan? :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Triplog wis ik regelmatig, ook routes verwijder ik.

1 muziekstuk erop, luister liever naar de motor :schater:.

Een paar foto's van de kleinkids .... maar meer niet en toch? Maar ik blijf nog wel ff  testen, iig bedankt voor het meedenken. :thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...