Ga naar inhoud

Kaartupdate Garmin (NTU)


Aanbevolen berichten

Bij de XT moet ik eerst die map zichtbaar maken maar het zal met de datum te maken hebben want ik moest eerst de GE 7.6 zien te vinden want die was teruggetrokken door Garmin vanwege dit probleem. Met 7.5 kon ik helemaal geen kaart op de pc zetten en daarna heb ik die workaround moeten vinden.

Ik heb geen tijd om dat allemaal maar meteen achter elkaar te doen dus de installatie op de XT en de PC zijn al 2 verschillende data en het kopiëren van het GMA bestand is nog weer later gebeurt.

Ik ga vanavond eerst die DEMO variant proberen en anders die met GMTK met een nieuwe installatie op beide systemen in 1 keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteindelijk na veel gehannes wel gelukt.
Er zijn meerdere GMA bestanden, er staan er nog een paar verstopt en bij de XT moet je al dieper graven en de System map zichtbaar maken om daar te komen.
Toen ik die had gevonden en met GMTK had geïmporteerd werkte het wel.
Het probleem met de app lijkt zichzelf opgelost te hebben want de verbinding komt nu wel steeds vanzelf tot stand.
Kijken wanneer Garmin dit probleem opgelost heeft en welk drama we bij de volgende update krijgen 🤐

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Drive App crasht nog steeds...

Zonder enige fiducie hierover een melding bij meneer Garmin gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans leest het forum ook, dus als hij een oplossing weet komt dat vanzelf. Anders JaVaWa wel. Meestal (vroeger...) komt Garmin met een update wel tot een werkzame oplossing, vraag is dan alleen welke functionaliteiten dan weer niet werken. En zo blijf je bezig, de wereld is nog niet af moet je maar denken.

aangepast door Firefly
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Versie 6.15 terug zetten. 

https://www.apkmonk.com/download-app/com.garmin.android.apps.gecko/5_com.garmin.android.apps.gecko_2021-05-14.apk/

Automatisch updaten wel uitzetten totdat Garmin de app repareerd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan de update voor 2021.30 nog steeds niet uitvoeren.

Nu duurt het bij de Zumo 395 Travel Edition altijd wat langer maar dit is wel heel lang.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@knalselderHet gaat mij niet om de kaart op de computer want die moet je bij de travel edition altijd apart downloaden via waypoint.

Maar ik krijg geen melding dat ik mijn toestel kan updaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, maar daar kun je alles over lezen op de link die ik eerder postte. Je moet wel even zoeken, maar het staat er echt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht is bij mij de Drive app geüpdatet. Kijken of hij nu weer normaal werkt. Het verbinden was al opgelost maar had nog geen dataoverdracht geprobeerd, straks eens testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...