Ga naar inhoud

Kaartupdate Garmin (NTU)


Aanbevolen berichten

En hij werkt weer als vanouds. Ik heb nu wel automatisch updaten uitgezet zodat ik even bespaard blijf van problemen. Ik moet er niet aan denken dat dit ergens halverwege de Pyreneeën gebeurt...

 

Het is nu versie: 4.16.26

aangepast door Firefly
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

jack ik koop wel een extra onderstuk dan kan ik mijn XT op  zijn motor gebruiken want hij heeft die 660 nog. 

mijn 660 verkopen lukt toch niet (vroeg er € 75,- ) maar die man moet nog steeds terug bellen.

 

Gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag net dat er in de software update een aanpassing uit de vorige update teruggedraaid is.
Je kan de tracks weer met een vinkje aan of uit zetten wat laatst niet meer kon en je dus bij meerdere tracks een wirwar aan lijnen op de kaart had wat helemaal irritant was als ze elkaar kruisten, dan moest je er al aan denken om ze verschillende kleuren te geven.
Blij dat dat weer op de juiste manier werkt.
Was wel even schrikken toen ik geen tracks zag maar een opluchting toen ik zag waarom, blijkbaar meerdere mensen die daar niet blij van werden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garmin heeft een paar belangrijke punten voor mij die het me nog steeds doen accepteren dat updates een drama zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Afgelopen week me zelf getracteerd op een Zumo XT en ik vraag me af of er intussen een betere manier is om de kaarten op de PC te krijgen, want daar loop ik ook tegen aan.

Zit dan ook nog met het probleem dat Basecamp een NT kaart heeft voor de 660, dus ik moet een overstap maken naar NTU kaart.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Updates gaat het best via Express, als je dan een kaartupdate wilt doen dan klik je voor je gaat updaten op "kaartdetails" en daar kan je onderaan ook aanvinken dat je de kaarten ook op de PC wilt installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan in Basecamp toch kiezen uit alle kaarten die op je pc staan, zowel NT als NTU? Zo doe ik het ook met de Quest en met de fietskaart. Alleen nemen al die kaarten wel erg veel ruimte in beslag.

  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ray zei:

Updates gaat het best via Express, als je dan een kaartupdate wilt doen dan klik je voor je gaat updaten op "kaartdetails" en daar kan je onderaan ook aanvinken dat je de kaarten ook op de PC wilt installeren.

Dank! Ik had wel gezocht, maar deze locatie over het hoofd gezien.

VRFRikus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, knalselder zei:

Je kan in Basecamp toch kiezen uit alle kaarten die op je pc staan, zowel NT als NTU? Zo doe ik het ook met de Quest en met de fietskaart. Alleen nemen al die kaarten wel erg veel ruimte in beslag.

Dan moet je wel eerst de kaarten op je PC hebben dat dat is ook een vraag van Rikus.
Ik verwijder altijd de oude kaarten als de nieuwe werken, helaas gaat het daar nog wel eens mis bij Garmin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...