Ga naar inhoud

VFR800 leiding reservoir-pomp achter


TimVFR
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste,
 
Ik zoek voor mijn rempomp en reservoir een nieuwe remleiding. Ik wil niet de omvlochten leiding maar een gewone rubber variant.
 
Het moet een 11mm binnendiameter zijn. Wie helpt mij aan een goed adres?

d6d42532b7178a1af5f5715fe536cc06.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds wanneer zijn de originele remslangen staalomvlochten?
Maar dit is het onderdeelnummer 43512-MCW-D01 en dat is een rubber slang met een bescherming er los omheen, deze is wel gevlochten maar geen staal dus ik denk dat je het gewoon fout ziet.
De enige andere optie is een onbeschermde benzineslang maar die bescherming zit er niet voor niets. Een staalomvlochten slang gaat op dat punt niet werken omdat het er gewoon met een slangklemmetje op zit en een staalomvlochten moet een geperste aansluiting hebben.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dat omvlochten bedoel ik die bescherming die erop zit. Dat plasticen vlechtwerk. Ik wil een gewone remleiding zonder alle poespas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je dat vlechtwerk niet? Custemization?

 

Mocht je het echt niet willen dan kun je misschien dat vlechtwerk eromheen weg halen (knippen).

 

Ik denk dat dat vlechtwerk er wel met een bepaalde rede zit overigens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf je reservoir zie ik toch echt vlechtwerk naar beneden lopen maar dat bedoel je dan niet. Voor aftermarket remleidingen kun je zoeken naar HEL of Goodridge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Universele slang kan je vergeten op die plek, is alleen recht te krijgen en zal op de bochten gaan dicht knikken.

Dat vlechtwerk zit er vast niet voor niks om toe, maar volgens mij haal je dat er simpel af.

VFRikus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, TimVFR zei:

Altijd fijn als de diameters erbij staan. Is de diameter van de cbr gelijk aan die van een VFR aan de achterkant?

Nissin gebruikt vrijwel altijd dezelfde maat, dus heel grote kans dat dat hetzelfde is. Geef ze anders en belletje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds wanneer zijn de originele remslangen staalomvlochten?
Maar dit is het onderdeelnummer 43512-MCW-D01 en dat is een rubber slang met een bescherming er los omheen, deze is wel gevlochten maar geen staal dus ik denk dat je het gewoon fout ziet.
De enige andere optie is een onbeschermde benzineslang maar die bescherming zit er niet voor niets. Een staalomvlochten slang gaat op dat punt niet werken omdat het er gewoon met een slangklemmetje op zit en een staalomvlochten moet een geperste aansluiting hebben.

Grappig, de gebruikte pomp op mijn caferacer is ban een VFR800 FI. Die heeft dat omvluchten stuk. Die jij linkt is van een Vtec en die heeft dat niet
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...