Jump to content

Sign in to follow this  
knalselder

Givi Tanktas XS306 17-25 liter tanklock

Recommended Posts

Posted (edited)

Grote tanktas van Givi met het superhandige tanklock-systeem en een waterdicht binnencompartiment (bovenop een regenhoes met kijkvenster).

In uitstekende staat omdat ik meestal een mini-tanktasje (3 liter) gebruik, maar soms neem ik deze mee op een dagtrip.

Helemaal compleet zoals hij nieuw geleverd werd, zelfs met de Givi-opbergtas 🙂

Heel veel ruimte met standaard 17 liter, uitritsbaar tot 25 liter. Van de accessoires is enkel de regenhoes een paar keer gebruikt, de tablethouder, schouderriem en de bevestigingsring zijn nog absoluut nieuw.

De extra riemen voor borging aan het balhoofd heb ik afgeknipt, maar je krijgt ze er wel bij mocht je ze er terug aan willen naaien. Zeker op een gekuipte motor zijn deze absoluut overbodig dankzij het stevige locksysteem. Het handige is trouwens juist dat je de tas in 1 seconde kan losklikken en meenemen.

Ik verkoop hem omdat ik hem te weinig gebruik. En de reden daarvoor is dat ie voor mij als klein "menneke" (173cm) in combinatie met de zithouding op de 1200f net iets te groot is om de navigatie op het balhoofd te zien. De tellers zijn dan weer geen probleem. Dus als je bovenlichaam een paar centimeter langer is en/of je navigatie anders gemonteerd is, of zit je meer rechtop zoals op een X, dan stelt de grootte geen probleem. In tegendeel, voor het aflezen van een roadbook of telefoon is het bovenvak of de aparte tablethouder ideaal. Ik heb nu de XS307 en daar kijk ik gemakkelijk overheen, al is die eigenlijk maar 3-4 cm lager.

Het enige wat je nog nodig hebt is de motor-specifieke bevestiging om de universele Givi-ring vast te maken. Deze is de juiste voor onze Honda's en kost geen fortuin: https://www.rad.eu/nl/x0/moto/q/givi-BF03

Voor deze mooie tas had ik nog graag 60 euro gehad. Af te halen in Rijkevorsel (klein halfuurtje van Breda), maar ik wil je gerust ook een stuk tegemoet komen en ergens aan de Noordelijke kant van de grens afspreken.

verkoop tanktas1.jpg

verkoop tanktas2.jpg

verkoop tanktas3.jpg

verkoop tanktas4.jpg

verkoop tanktas5.jpg

verkoop tanktas6.jpg

verkoop tanktas7.jpg

Edited by knalselder
afbeeldingen toegevoegd

En deze tas is gereserveerd voor een medeforummer.

• Like 1

De tas is opgehaald. Altijd leuk om een gezicht op een nickname te kunnen plakken:thumpup:. Vreemd genoeg komt de Givi op een Yamaha terecht, dus of we hem nog in het aankooptopic gaan terugzien???

Hier kan alvast een slotje op.

• Haha 1

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Similar Content

• By Alfredo
      Hoi iedereen, ik wil morgen wat klussen aan de motor. Weet iemand de aanhaalmomenten van de centrale moer in het midden op de bovenste kroonplaat en van de pinchbolts van de onderste kroonplaat? En is er ergens een servicemanual te koop/ te downloaden? Ik heb nog niets kunnen vinden helaas....Gaat om een 2015 crossrunner.  Alvast mijn dank!
      Greetings, Fred.
    • By Erwin_1965
      Nette achtervelg honda vfr 800
      zonder band

100,-

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien