Ga naar inhoud

Tankpad beschermt niet genoeg


Stanger
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een tankpad op de tank hangen zoals velen. Echter leek ik dat ik boven de tankpad ook nog krasjes krijg door mijn jas. Ik ben maar klein en hang dus nogal over de tank heen. Zijn er nog bijkomende Pads die ik kan plaatsen om dit te voorkomen? Bestaat er zoiets eventueel bolvormig of halve maan die nog kan bijgeplakt worden aan de ronding bovenaan de tankpad? Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we wel begrijpen wat je bedoeld maar het zal makkelijker antwoord geven zijn als je een foto plaatst van je huidige tankpad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn veel vormen en formaten tankpads. Er zou bijna wel een uitvoering voor jou tussen moeten zitten. 

Zoals @Ray al schreef. Plaats een foto dat maakt in dit geval je verhaal een stuk makkelijker en voorkomt misverstanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja vind ik ook maar toch krijg ik het nog klaar om de tank net boven de pad te bekrassen. Je ziet het zelfs heel licht op de foto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze folie van motoport:

 

https://www.motoport.nl/products/022397-transparante-protectie-folie-20x33cm

 

Zit er al jaren op en houd zich uitstekend, ik gebruik het dan aan de zijkant van de tank tegen krassen.

Van 2 meter afstand zie je de folie eigenlijk al niet meer.

 

2.jpg.98f765d65fb5fd370f44409b9a163fcc.jpg3.jpg.07c45e3da82264fb4668b8bf15029566.jpg

 

 

aangepast door Mhiam
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van die folie op mijn tank ter voorkoming krassen tanktas, je ziet het inderdaad bijna niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...