Ga naar inhoud

Smart Turn System - bedradingvraag


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb net weer een stuk gereden.

De RAW schakelen zichzelf na 15 seconden of zo zelf uit, als je tenminste rijdt. Je kan ze ook handmatig uitschakelen door nogmaals "richting aangeven". Wel effe wat langer vasthouden.

 

Ook uitgeprobeerd, richting naar links aangeven, en dan rechts afdraaien. Dan worden ze niet uitgeschakeld. 

 

Daar is best wel over nagedacht!

aangepast door Madfred999
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Smuiger zei:

 Maar hoe weet dat ding dat je rijd?

Het systeem registreert trillingen, versnelling en bewegingen.

aangepast door Madfred999
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

a3e36a1f23ec862e24211a066de6ffe2.jpg

Gelukt! En nog best netjes geworden al zeg ik het zelf. En hij doet ‘t. Morgen maar een proefritje, nu heb ik zin in ‘n borrel.
O nee, eerst het plastic nog terugschroeven.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan ook tegelijk.
Ik ben wel vaker aan het sleutelen met een biertje erbij :coolsmiley:

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een poging gewaagd maar ik kan niet eens de draden vinden die nodig zijn in de kabelboom. Ik heb een 800fi, een kleine hint waar de juiste bedrading zich bevindt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het schema zouden voor bijna alle Honda motoren de kleuren hetzelfde zijn, licht blauw (rechts) - grijs (common) - oranje (links).

Als je de draden vanuit de schakelaar volgt dan kom je vanzelf een stekker tegen waar je draden kunt aansluiten. 

 

 

aangepast door Madfred999
Link naar reactie
Delen op andere sites

a3e36a1f23ec862e24211a066de6ffe2.jpg&key=b746cda118ba3f7731352adb2aed263a1e82cdc728c1297ec98d26aa517c127c

@Ed Gnoj
Deze kabelknoop zit links achter de kuip. In de zwarte stekker zitten grijs, lichtblauw en oranje, daar moet je de sts unit tussen aansluiten. In dezelfde stekker zit een blauw-zwarte draad, dit is een geschakelde voeding. In de oranje stekker zit een lichtgroene draad, dat is de massa. Volgens de bedradingsschema’s wijkt dit bij de verschillende typen niet veel af.

Ik heb net als [mention=10419]Madfred999[/mention] de stekkers verwijderd en alle verbindingen gesoldeerd. Is wel meer werk en een flink gepruts maar uiteindelijk veel beter.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het "probleem" bij mijn motor is dat de vorige eigenaar alles opnieuw heeft "verpakt". Ik heb de bekabeling gevolgd vanaf de schakelaar en, ongeveer waar de tank begint, zit een aftakking die helemaal afgetaped is. Het is vrij lastig om er goed bij te kunnen en de stekkers zie ik al helemaal niet meer... Binnenkort heb ik vakantie en ga ik de boel eens beter bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...