Ga naar inhoud

Los zadel VFR800Fi


ariesblade
 Delen

Aanbevolen berichten

 

Beste Forumleden,

 

Het is al een tijdje het geval. Maar dacht maak er eindelijk een topic van. Mijn zadel zit los. Wat bedoel ik dan precies? Het zadel kan een paar centimeter naar voren en achter schuiven. Dit was altijd het geval, maar ik heb een opnieuw beklede zadel kunnen vinden bij een sloper, en deze lijkt wel iets erger. De clipjes die onder de tank gaan lijken ook niet erg goed te zitten

 

Vooral in combinatie met een gladde broek wil ik hier graag wat aan doen. Kan iemand helpen? Kan ik ergens een rubbertje aanvullen zodat het weer strak zit? Ben benieuwd!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

aangepast door MichelDB
Typefout titel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die lipjes voor hebben niet zo veel functie. Halverwege zitten een paar haken die onder de dwarsbuis vallen en achter een haak die in het slot valt.

Klinkt haast alsof het slot ontbreekt bij jou.

VFRikus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het slot zit er gewoon in, en werkt. ik kan wel even fotos of een filmpje maken ergens vandaag.

 

maar die twee haken in het midden hebben voor mijn gevoel het meeste speling.

 

kan ik er mogelijk iets van een rubbertje aan vast plakken om

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten er wel rubbers onder?
Bij mijn CT waren die ook weg als goedkope verlaging en had daarom hetzelfde probleem.

Deze dus:
image.png.e2642810504cdd0d5da851c87bbe0640.png

aangepast door Ray
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk ook eens hoe groot de speling is in de nok van het zadel waar de metalen pin van het slot invalt. Het plastic in die nok wil wel eens stuk gaan.

IMG_20170525_132510.jpg

aangepast door Cyberob
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh goeie suggesties. Ik ga morgen even buddyseat analyzeren. Duo cover zit er nu nog op :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet meer. Alle rubbers aanwezig, en plastic bij het slot ook. Schroefje voor de schaal. Wou nakijken of de rubbers misschien heel erg versleten waren. Maar dat is niet het geval…33fa9449a5c625f7efd5213c81977a88.jpg
cacf73d91c3b7d1b0bde464f43e53259.jpg
7735ea8cb0b3e61275430e63f53483e0.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...