Ga naar inhoud

sportuitlaat VFR 800f (2015)


 Delen

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Ik heb gezocht maar geen echt antwoord kunnen vinden. Als het er wel is, dan graag een link naar het betreffende topic.  :) 

 

Ik zoek voor mijn VFR een uitlaat waarbij ik het diepe V4 (halve V8) geluid beter tot zijn recht kan laten komen. Met name in het lage en midden toerengebied. Online natuurlijk allerlei voorbeelden maar het geluid is dan niet weer te horen en beoordelen. Heeft iemand hier een goede tip? Heb nu de standaard pijp eronder.

 

Hoor graag en alvast hartelijk dank! 

 

Gr 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op mijn CT een LeoVince. Mooie donkere roffel zonder meer dB's te maken wat tegenwoordig wel een belangrijke eigenschap is als we nog lang willen kunnen genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eric S Dat gaat niet passen op een 800F.
En over smaak valt te twisten want ik vind ze namelijk verschrikkelijk :r

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal eerder zijn omdat ik meestal een voorrijder ben bij de ritten en ik zeker niet de langzaamste ben :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de reacties. Die DAM oogt goed, laat ook lekker het open wiel beetje zien. Op een of andere manier vind ik de oudere VFR's net wat beter klinken dan de F. Terwijl blok geheel (toch?) gelijk is. Ik ga volgende week naar Superpole uitlaten in Waspik, kijken naar op "op maat" oplossing. Kijken of mijn wensen ingewilligd kunnen worden. Dus diepe, lage V4 tonen in laag en midden gebied, beschaafd geluid op hogere toeren. En hoge montage. Misschien teveel noten op mn zang (:357:), we gaan het zien, ik houd jullie op de hoogte.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op mijn VFR 800F een Akra uitlaat, geweldige sound .............

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had op mijn CBR een Superpole laten plaatsen, fijne mensen daar, goed maatwerk en een mooie sound! :thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 jaar later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...