Ga naar inhoud

Opknappen iemand bagagerek vragen


Ldeblaauw
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo mede leden,
 

Ik heb vandaag een mooie honda vfr zwarte kofferset met rek bemachtigd. De koffers zijn in mooie staat maar het rek kan wel een opknapbeurt gebruiken. Welke soort verf hebben jullie hier wellicht voor gebruikt? Ja kaalhalen en laten poedercoaten kan altijd nog. Verder kijken we op de zijreken op de stijlen waar de koffers op leunen een soort van griptape te zitten hebben jullie dat vervangen met iets anders of wellicht alleen afgeplakt?
 

Hopelijk heeft hier iemand ervaring mee dan hoor ik het graag en al vast bedankt voor de hulp.
 

Mvg
Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat die frames zeer karig in de lak zijn gezet.

Ik zou zelf de roest goed verwijderen als die aanwezig is. Niet met een staalborstel, maar met een 3M CLEAN & STRIP ROLOC SLIJPSCHIJF. Deze schijven KLIK schrapen echt de roest weg. Van een Sikkens spuit intructeur ooit geleerd dat staalborstels de roest in het staal slaan.

 

Daarna in de primer zetten en daarna een kleurlak er overheen. Ik denk dat ik zelf zou kiezen voor een twee-componentenlak. KLIK

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...