Ga naar inhoud

Vraagje rond originele honda koffers (VFR800F 2014+)


Seraver
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

 

Ik ben nieuw hier en heb zojuist mijn FZ1 Fazer ingeruild voor een quasi nieuwe Honda VFR800F 2015 (fotos volgen, ik moet hem nog ophalen). Weinig kilometers en originele zijkoffers inbegrepen. Nu ben ik op zoek naar een oplossing voor de topkoffer. Ik weet dat ik bij GIVI terechtkan, maar ik heb een site gevonden waar ik de originele topkoffer en alle nodige bevestigingen kan kopen. Ik heb die firma gebeld en men gaf heel goed uitleg, maar ik zit met 1 vraag die ze niet onmiddelijk konden beantwoorden.

 

Als ik de koffer koop, dan komen daar sleutels bij. Nu worden de zijkoffers op mijn motor met de sleutel van de motor zelf geopend en volgens hen krijg ik er Honda sleutels bij en kunnen die aangepast worden. Dus in principe zou ik mijn oude sleutels kunnen laten aanpassen om zowel de motor als alle koffers open te kunnen maken. Nu vraag ik me wel af hoe dat dan in zijn werk gaat en of iemand hier ervaring mee heeft? Eeuwig dank voor wie een antwoord heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Corny, heel erg bedankt voor je antwoord! Ziet er dus naar uit dat ik die set koop en de cilinder in elkaar dien te steken. Gaat een avontuurtje worden :schater:

aangepast door crossrunner
quote op voorgaand bericht niet nodig.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja als dat nodig is dan doe ik dat. Maaaarrrr, ik heb een fantastische video gevonden die alles stap per stap uitlegd. Gaat mijn twee linkerhanden fel vooruit helpen :coolsmiley:

aangepast door crossrunner
quote op voorgaand bericht niet nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...