Ga naar inhoud

Bar risers VFR 800 VTEC


NightRaven
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

 

Ik hoop dat ik dit plaats in het correcte forum, kon zo snel geen subforum vinden waar mijn bericht beter zou passen.

 

Voor mijn VFR zoek ik bar risers, alleen kan ik alleen overzee (UK) wat vinden.

In Nederland lijkt het wel alsof ze nergens verkocht worden...!?

Nu ben ik pas net lid maar ik heb zo'n vermoeden dat als er een groep is die weet waar ze onderdelen moeten scoren voor hun VFR dat het deze groep wel is!

 

Dit is het type bar risers wat ik zoek, helaas alleen in UK te verkrijgen.

image.png.b4847397222d67512bc5a835b6646e9b.png

 

Heeft iemand suggesties waar in Nederland ik zoiets kan verkrijgen? 
Ik sta ook open voor tweedehands, wie kan mij iets aanbieden of weet iemand die iets aan te bieden heeft?

Prijs komen we wel uit!

 

Ik hoor graag van jullie!

Groetjes,

Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt blijkbaar een stukje lastiger dan ik had gehoopt.

In de UK bestellen is uiteindelijk wel iets wat ik zal doen indien nodig maar ik had liever in Nederland iets gekocht, nieuw of tweedehands.

Kom er niet zo goed uit wat nu de gevolgen zijn van de aangepaste douaneregels..? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het resultaat: langere leveringtijden (zeker als hij vast wordt gehouden bij de douane, dan krijg je waarschijnlijk een briefje thuis met het bedrag wat je mist kwa belasting/invoerkosten. En dan pas wordt het pakketje verder verstuurd


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we zeggen voorlopig het kosten aspect ik snap dat zeker de betere verstelbare clip-ons veel meer mogelijkheden bieden maar die zijn ook al snel vrij duur.

 

gr,
Leo

 

 

aangepast door Arno71
Overbodige quote van voorgaande reactie verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verzenden duurt inderdaad lang op dit moment, ik krijg ze vandaag binnen na 4 weken wachten vanuit Engeland. Ga er ook maar van uit dat alle pakjes uit Engeland tegenwoordig bij de douane beprijst worden en aldus mag je iets van 17 euro extra afrekenen op de blokjes.

 

Gr,

Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ze zitten er op dat is een snel klusje en de bekabeling is nog lang genoeg dus alles blijft zitten zoals het was. Ik zal straks even een blokje om dan laat ik het even weten wat ik er van vindt. Tot nu toe, vooral bij lagere snelheden door bv bebouwde kom net wat te veel druk op mijn polsen om comfortabel rond te tuffen. Ik heb er net even opgezeten maar ik merkte echt wel het verschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal vast niet voor iedereen werken maar voor mij met mijn 1.75m lengte en niet niet al te lange armen is dit prima met deze blokjes. Het verbaasd mij wat zo'n ogenschijnlijk klein verschil kan doen. Net even uurtje omgetoerd op wat 80/60 wegen en wat bebouwde kom maar bij thuiskomst zeker geen pijn in de polsen oid en onderweg ook niet.

 

gr
Leo

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie informatie Leo, bedankt

Ik red t niet meer voor mn vakantie (morgenochtend) [emoji23] maar ga er zeker even naar kijken. Weet iemand of ze ook op de Fi passen?


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon ontzettend jammer dat we in Nederland geen vergelijkbaar product kunnen bestellen.

Wat is het verschil tussen de clip-ons en de bar risers? En kan ik die clip-ons wél bestellen in Nederland?

Desnoods koop ik ze wel in de UK, dat het dan vier weken duurt voor ze hier zijn is jammer maar niet onoverkoombaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu mag ik geen reclame maken, maar er is vast wel een motorzaak in Purmerend die dat voor je kan regelen..... :357:
Je moet dan wel even weten wat de uitwendige diameter van je vorkpoten is.

Het verschil tussen bar-risers en verstelbare clip-ons is dat je met bar-risers alleen maar omhoog gaat. De hoek en de afstand blijven vrijwel ongewijzigd.
Met verstelbare clip-ons kan je de hoogte, de hoek, en de afstand veranderen. Natuurlijk wel binnen de parameters die vastgesteld zijn door de slang-/kabelllengte en de positie van je kuip.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...