Ga naar inhoud

Nieuwe Honda sporttourer


Dutchgixxer
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik vind het wel wat weg hebben van de eerste V-Strom. Ook niet zo'n geslaagd uiterlijk. De kuip is zo fors alsof de motor over het voorwiel wil vallen.

Ik wel benieuwd naar een proefrit maar het zal zeker niet mijn eerste keuze zijn als vervanging voor mijn CT

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 hours ago, Tukker said:

@AFS Motorparts RC213V-S ? :worshippy::shock:

 

VTR-SP 1/2 en de fireblades vind ik zelf nog wel mooi, alsmede de witte VFR's (standaard wit, en niet overgespoten op een of andere manier) en de laatste serie BB. 

 

Evenzogoed hebben ze de plank ook wel eens finaal misgeslagen met de DN-01 of de NM4 Vultus, of de crossovers tussen scooter en NC (of AT) serie.. Ik deel je mening wel over de laatste jaren..

 

Maar goed, :focuski9: qua NT 1100, time will tell...

Specials als de 213 tel ik natuurlijk niet mee.
De Blackbird is ontwikkeld in 1995, en qua uiterlijk niet veranderd tot 2007. OK, ander achterlichtje en andere tellerunit, maar dat is alles.
De Fireblades met de scherpe snavel waren nog heel redelijk om te zien, maar die latere modellen met die platgeslagen neuzen al niet meer.
De SP-1 en dus ook de 2 komt ook alweer in de jaren negentig vanaf de tekentafel rollen, dus ook die vallen buiten de parameters waar ik het over had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de laatste opmerkingen lees, dat we alleen de motoren uit de 90-er jaren nog mooi vinden, kan ik alleen maar concluderen dat we allemaal oude lullen zijn geworden die bij 30 jaar oude ontwerpen zijn blijven steken.  🤣🤣

 

 

  • Like 1
  • Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope ik registreer mezelf als jonkie. En ben het er wel grotendeels mee eens dat ik de oude motortjes mooier vindt [emoji2957]


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En we weten allemaal, diep in ons hart, dat een bmw 1250 gs de beste en mooiste motorfiets is!

  • Confused 3
  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, bvanes zei:

Als ik de laatste opmerkingen lees, dat we alleen de motoren uit de 90-er jaren nog mooi vinden, kan ik alleen maar concluderen dat we allemaal oude lullen zijn geworden die bij 30 jaar oude ontwerpen zijn blijven steken.  🤣🤣

 

 

ik wel dat is zeker. bouwjaar 91 is helemaal top

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een vrouw wel (bijna 20 jaar jonger dan ik)....

 

Motoren mogen van mij wel wat nieuwer zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, voodoo zei:

En we weten allemaal, diep in ons hart, dat een bmw 1250 gs de beste en mooiste motorfiets is!

Nee BMW maakt "mooie" motorfietsen, de lelijkste van allemaal met de K1200R als dieptepunt, maar de BMW K1 kan er ook wat van. Er is niet een BMW motorfiets waar mijn (motor) hart sneller van gaat kloppen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh echt? De reguliere lezertjes alhier kennen mijn (gebrek aan) liefde voor dat duitse merk wel. Dacht ik.

 

Maar nee, ik vind bmw's niet leuk, goed en/of mooi.

 

De berichtwisseling ging volgens mij over mooi en lelijk, in relatie tot Honda. Mijn punt is dat je met goeie marketing lelijke motoren (die niet eens bijzonder goed van kwaliteit zijn) tot de bestverkopende van Europa kunt maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

GS schijnt fantastisch te rijden, maar ik wil er dood nog niet naast gevonden worden.

Motoren worden net als auto's steeds lelijker door al die scherpe lijnen en agressieve looks. Not my cup of tea.

De VTEC was al op het randje.

VFRikus

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, VFRikus zei:

GS schijnt fantastisch te rijden,

ALS ze rijden :whistle:

Je weet toch wel waarom die BMW's altijd schoon zijn?

 

Elke keer als ze in de garage komen dan krijgen ze een stempel en bij een volle kaart krijg je een gratis wasbeurt.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

bmw kan ook goede motoren maken, alleen de kwaliteitscontrole is niet op Japans niveau, waardoor er nogal een productiespreiding is. De duurtest 1200gs van motoplus liep bij 43.000km gruwelijk in de soep, terwijl de 1200r met hetzelfde LC blok zonder problemen bij de eindstreep kwam.

 

Een zakelijke bekende van me heeft 4 maanden geleden een nieuwe 1250gs gekocht, hij is er al 4 keer mee terug geweest met kleine en grotere gebreken. Hij zit duidelijk in de verkeerde hoek van de productiespreiding. Tuff Luck. :schater:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden dit jaar een gloednieuwe R1250RT mee op onze motorreis. Ingeruild op een K1600LT met slechts 6000 km op de teller, waar hij geen goed woord voor over had . En guess what... Letterlijk elke dag was er weer wat mis met de RT. De navigatie via het dashboard werkte maar zo'n 20% van de tijd, wat hij ook probeerde. Op een bepaald moment wilde hij niet starten owv een storing in de gestuurde vering. Bleek dat dat systeem er niet eens op zat. Na veel geknoei uiteindelijk toch gereset gekregen. De eerste dag waaide er al een tasje af omdat de velcro het niet hield. BMW? Neen dank je. Mijn maat zijn Versys 1000SE GT was ook maar net uit rodage en voorzien van alle gadgets, maar die gaf geen klap verkeerd.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...