Ga naar inhoud

Norton V4SV sportsbike flagship


Robert-Jan
 Delen

Aanbevolen berichten

Wel gaaf hoor dat er merken zijn die de V4 in ere houden.

 

Jammer dat ze dit in Japan niet lezen.

 

https://www.visordown.com/news/new-bikes/norton-v4sv-norton-sportsbike-flagship-gets-first-update-tvs-takeover

 

 

image.thumb.png.5a120633d671250748cad0a983fd7407.png

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aprilia is een aantal jaar geleden van een V2 in de RSV mille en de Tuono overgestapt op een V4.
Maar Honda moet het van de grotere aantallen hebben terwijl ze niet de goedkoopste zijn, dat werkt een V4 niet in de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch zou je denken dat er financiële ruimte is voor Honda. Als je ziet hoe kostbaar die Norton, Ducati's en Aprilia's zijn.

 

Ik zou denken dat het mogelijk zou moeten zijn om op basis van wat men heeft en weet een nieuw model te ontwikkelen in de 1000 cc klasse en dan wat mij betreft met een sportieve toering invalshoek. Beetje ruzie maken met de Kawasaki Z1000SX en de nieuwe Suzuki S1000GT. Honda was daar altijd zo verschrikkelijk goed in. (Maar ik heb inderdaad geen beslissingsbevoegdheid).

 

image.png.a6ab159cec6a2c97d30d58abd780145d.png

 

image.png.8f3d8cbae71820d9f8e6d11a31142d2c.png

aangepast door Aficior
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Over styling valt natuurlijk te twisten, maar ik herken er blijkbaar het Touring model in en ik heb daar volgens mij toch een zwak voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...