Ga naar inhoud

MyRoute-app voor Clubs en verenigingen


HabVen
 Delen

Aanbevolen berichten

Nee, voor de VFROC is het geen stap voorwaarts, slechts voor MRA want die verdient er weer aan.
Alleen al binnen de toercommissie ziet niemand die zich in de discussie gemengd heeft geen voordeel en nat als het bestuur staat elk persoon voor een percentage van de club.
De toercommissie bestaat met mij erbij uit 10 personen, het komt nu uit op 6 personen die er geen behoefte aan hebben en heil in zien en allemaal al eens naar de app gekeken. Dat is dus 60% van de club die er niets in ziet en de overige 40% heeft niet gereageerd.
Waarom niet laat ik in het midden maar ik zie het als een teken dat ook bij die personen geen behoefte is anders was er wel een reactie gekomen die ons aan het denken had kunnen zetten.
Dat anderen er helemaal weg van zijn is allemaal mooi en een groot goed dat het mag omdat we vrij zijn om te kiezen en wij kiezen om het te laten bij wat het is.
Ook het uitblijven van leden die zich uiten in dit topic is voor mij een duidelijk signaal dat zelfs de mensen die het wel gebruiken er geen voordeel in zien want net als in de groepsapp van de toercommissie zie ik zwijgen als instemmen met de reacties die al voorbij zijn gekomen.
Als deze reactie toch nog voor uitingen van de leden zorgt die een reden zijn voor een heroverweging dan doe ik dat want ik dien de leden maar voor nu is er geen enkele reden om de club extra kosten te bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MRA heeft zeker voordelen voor een club.  Aanmaken van evenementen is er 1,  ook het delen van routes is super simpel.  Maar zoals aangegeven je moet wel omschakelen.  MRA heeft ook tal van nadelen.  Er is immers geen voordeel zonden nadeel.  De wet op behoud van ellende is ook hier van toepassing

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, HabVen zei:

Hallo @Eric,

 

Ja soms is het loslaten van iets wat je kent moeilijk, en dan stap je niet snel over.

Dat je persoonlijk de overstap niet maakt kan ik daarom begrijpen, maar zeker voor de VFROC zou het, in mijn ogen, een stap voorwaarts zijn.

En voor leden kun je avonden organiseren om ze te laten kennismaken met het programma, daar graag bij helpen.

Vanuit het bestuur zien we nu geen aanleiding om iets te organiseren. Maar ik waardeer je aanbod. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/6/2021 at 10:26 AM, Ray said:

Wij hebben het er hier binnen de toercommissie ook over gehad en daar zitten ook een paar heren tussen die het gebruiken of geprobeerd hebben maar wij gaan het in ieder geval niet gebruiken.
We zijn het er allemaal over eens dat het systeem wat wij gebruiken prima werkt en omdat we het toch zo moeten blijven doen omdat niet iedereen MRA zou gaan (willen) gebruiken komt het neer op niets meer dan kosten en extra werk.

Maar dat hoeft ook helemaal niet.
Een route gemaakt in MRA kan je door 1 knop in te drukken exporteren naar TomTom of Garmin-bestanden.
Het grote voordeel is dan dat die routes of tracks helemaal gelijk zijn (mits de gebruikers de laatste kaarten gebruiken).
Daarnaast is het voordeel dat de routebibliotheek toegankelijk is voor alle groepsleden die dus al vooraf de route thuis kunnen laden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben niets aan het voordeel als niet elk lid het gebruikt en zelfs al zou elk lid het gebruiken dan twijfel ik nog steeds of dat het de kosten rechtvaardigd. Die moeten wel door de leden gedragen worden middels het lidmaatschap.

Omdat de VFR niet meer wordt gemaakt staat de toekomst ook onder druk en dat had je niet helpen wanneer je het lidmaatschap duurder moet maken omdat je iets moet betalen wat je niet nodig hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een jaarlicentie voor de Goldplanner kost € 39,00 per jaar, dat moet een club als deze toch kunnen dragen met 400 betalende leden...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, HabVen zei:

Een jaarlicentie voor de Goldplanner kost € 39,00 per jaar, dat moet een club als deze toch kunnen dragen met 400 betalende leden...

Het clubbestuur heeft geen belangstelling. Dat heeft niets met de hoogte van kosten te maken.....

 

Het forum is overigens niet bedoeld voor promotie van commerciële activiteiten. Het staat iedereen vrij om in de rubriek "te koop aangeboden" iets  (éénmalig) aan te bieden binnen de spelregels van het forum. Maar voor commerciële promotionele activiteiten kun je - tegen betaling - een advertentie plaatsen in ons clubblad V4. Daarvoor kun je contact opnemen met onze pr-manager via pr@vfroc.nl. 

 

Ik denk dat het MRA- idee in deze rubriek nu wel voldoende gedeeld is. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...