Ga naar inhoud

Topkoffer 45L voor VFR 1200F


Dedeh
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Ik ben momenteel opzoek naar een topkoffer voor mijn VFR1200F.

Het is opmerkelijk dat ze de originele topkoffer van 45L niet meer leveren. 

Op diverse sites wordt het wel tentoongesteld, maar de leverancier leveren deze koffers niet.

 

Woensdag naar België geweest om een Dam uitlaat te zetten (hieronder een foto).

Toen ben ik ook naar de dealers geweest, en zij geven aan dat het niet meer leverbaar is.

 

Na wat gegoogled te hebben en de topics in dit forum gelezen te hebben, merk ik op dat de koffers van een VTEC 800 ook passen op de VFR.

In hoeverre klopt dit, heeft iemand van jullie hiermee een ervaring?

 

Ik ben deze topkoffer tegengekomen:

https://www.goedhartmotoren.nl/honda-topkoffer-45l-darkness-black-metallic-08l74-mjn-d01zc

Alhoewel het niet echt bedoeld is voor een VFR, lijkt het wel erg op de originele.

De montageplaat is dezelfde als die ik heb. Alleen ben ik dus benieuwd of het wel gaat passen.

 

Indien er andere suggesties zijn, hoor ik het graag.

 

Bedankt alvast voor jullie hulp.

Mvg, Metin

Knipsel.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je ze niet eerst bellen of ze wel kunnen leveren? Dat blijkt niet uit de advertentie. Ik denk overigens wel dat ze past. Die van de meest recente 800f en 800x passen, die van de oorspronkelijke VTec zeker niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik al gedaan. Wordt door drie winkels aangeboden en kunnen ze het ook leveren.

 

En, bedankt voor je reactie. Ik wacht nog even af op de meningen van de anderen en daarna bestel ik het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

https://www.motorparts-online.com/nl/honda/vfr-1200/2010-2013/topkoffer/201507439?gclid=EAIaIQobChMIvrDRyve29AIVmtnVCh0DpQS7EAYYASABEgIyaPD_BwE

 

 

Zie er hier nog 1 staan misschien is dit wat voor jou

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ED73 zei:

 

Ik heb deze meteen besteld.  Bedankt @ED73 !

 

Daarmee is het bijna compleet, nu nog afwachten wanneer ik bij @sabsteef langs kan.

 

Fijn weekend.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grondplaat voor alle Honda topkoffers is hetzelfde. Dus de Crosstourer, maar ook van de Varadero of iets als een NC750X.

Al die verschillende topkoffers passen er ook op. Fred Schoenmaker reed met een topkoffer van zijn oude rode VTEC op zijn latere VFR1200F.

De houder om die grondplaat te monteren was uiteraard wel verschillend en die moet je dan ook voor een VFR1200F hebben.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...