Ga naar inhoud

winterklussen


Bazz
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ga stalen ontmantelde rem leidingen plaatsen en green voorvorkkeeringen plaatsen ,en vloeistoffen wisselen

Verstuurd vanaf mijn S62 Pro met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Case zei:

Dit gaat toch over winterklussen en niet wie de “meeste” kilometers heeft gereden?

:focuski9:

Vanwege de kilometers moet ik nog even de banden omwisselen en olie verversen bij de CT.
De T7 heeft ook nog wat in de planning maar ik wacht op onderdelen. Heb een stuur te wisselen (garantie gevalletje) en pak dan meteen een paar dingetjes mee als de voorkant toch al een deel verwijderd heeft.
Ik heb Acerbis sokken om de binnenpoten te beschermen en wil het vetgehalte van de balhoofdlagers controleren want niet alleen bij Honda zijn ze zuinig met lagervet. Het linksysteem waar het bij Honda vaak mis gaat is ook bij Yamaha niet anders maar die heb ik al gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Cock zei:

Ik ga stalen ontmantelde rem leidingen plaatsen en green voorvorkkeeringen plaatsen ,en vloeistoffen wisselen

Verstuurd vanaf mijn S62 Pro met Tapatalk
 

Lekker bezig @Cockje hebt het upgrade virus ook goed te pakken 😁👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

7b_fb_dd.TRWFussrastenanlageSPEdition10044731890FR0118.jpeg.91d5731f51f322d0e1e19ad4c0ee3615.jpeg

 

Weliswaar voor de cbr954rr, maar moest hem toch even delen hier, tis even een investering maar na 2 jr circuit rijden op fireblade tijd om het voetenwerk eens te upgraden naar een volledig verstelbare set

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Cock zei:

Ik ga stalen ontmantelde rem leidingen plaatsen en green voorvorkkeeringen plaatsen ,en vloeistoffen wisselen

Verstuurd vanaf mijn S62 Pro met Tapatalk
 

Ik hoop dat je hier een typotje hebt... Anders wordt het zo'n smeerboel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat je hier een typotje hebt... Anders wordt het zo'n smeerboel.
Typotje wat is dat ,is dat een west Friese benaming

Verstuurd vanaf mijn S62 Pro met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker bezig [mention=6936]Cock[/mention]je hebt het upgrade virus ook goed te pakken [emoji16][emoji106]
Altijd bezig om tienden van een seconde te vinden [emoji23]

Verstuurd vanaf mijn S62 Pro met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Cock zei:

Typotje wat is dat ,is dat een west Friese benaming

Verstuurd vanaf mijn S62 Pro met Tapatalk
 

Typefoutje, je hebt het over ont-mantelde i.p.v. ommantelde.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh leuk topic, zat er oprecht vandaag nog over na te denken!

 

Mijn To-Do lijstje:

-Luchtfilter vervangen (voor een erg vriendelijk prijsje een K&N filter kunnen scoren bij Louis)

-Koelvloeistof - Begin vorig jaar is er door de dealer weer honda groengif ingegooit. En zag dat ik net op het streepje minimum sta aan koelvloeistof. Dus ik dacht, ipv dat weer bij vullen gaan we het maar eens leeg halen, doorspoelen en vullen met G12+

-Koppeling frictieplaten opmeten en wss vervangen (wellicht dat deze bewaard wordt voor het voorjaar

- Koppeling Slave cilinder inspecteren (waarschijnlijk reviseren)

- onder al het kuip werk wellicht een beetje gaan poetsen. Niet dat men nou echt het verschil ziet, maar ik voel het wel :schater:

 

 

Misschien dat ie nog aangevuld wordt, maar voorlopig kan ik hier wel even mee bezig zijn

aangepast door ariesblade
lijstje aangevuld, en taak 1 afgestreept
  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...