Ga naar inhoud

Sleutel en ontmoetingsdag 5 maart 2022


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb dit topic veels te laat gezien.

 

Ik ga even met spoed zoeken voor vervanging voor werk! anders kan ik er hooguit een uurtje zijn (voordat ik naar werk moet).

Mocht ik maar een half dagje vrij kunnen krijgen van werk, kan ik dan beter in de ochtend of middag komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh en @Veefer ondertussen is de Peugeot garage gesneuveld (ik gok ivm corona) dus wellicht dat mensen daardoor verward raken omdat ze per se de Peugeot garage zoeken :schater: 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-2-2022 om 17:26, 748cc zei:

Ik kom waarschijnlijk op deze

20220227_133510.thumb.jpg.40df214806434deed67947397df959c6.jpg

 

 

Bij de MV moet ik  eerst nog een oliekeerring achter de generator vervangen voordat ik er de weg op mee ga/kan....

 

Ik kom met deze.

preview.jpg

aangepast door Madfred999
  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Let zaterdag even op een Pan 1300 (óók V4) en overweeg je vraag dan nog eens ...

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Smuiger zei:

Ik neem wel een schuursponsje mee:tease:

Ik denk dat mijn vrouw daar niet blij mee zal zijn :nono:

Het is haar auto namelijk. 

 

Ondanks de minder vriendelijke benaderingen heb ik er toch wel zin in zaterdag :thumpup:

 

Ik weet niet hoe lang ik er zal zijn, ligt eraan hoe ik me voel en het omgaan met de prikkels. En als ik mag afgaan op de prikken die hier worden uitgedeeld, zullen dat er veel zijn :357:

aangepast door Madfred999
  • Like 1
  • Haha 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ariesblade zei:

Oh en @Veefer ondertussen is de Peugeot garage gesneuveld (ik gok ivm corona) dus wellicht dat mensen daardoor verward raken omdat ze per se de Peugeot garage zoeken :schater: 😉

Klopt, moet ik even aanpassen, is niet gesneuveld, maar verhuisd naar ander industrieterrein. :oops:

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg zaterdagmorgen een potentiële koper voor de XT dus ik hoop dat het nog zin heeft om te komen want het is wel 2 uur rijden.
Voor de avond heb ik een B&B vlak bij Hardewijk geboekt omdat ik zondag om 11 uur in Almere moet zijn dus ik moet toch op pad maar als het te laat wordt om nog te komen en het weer is goed dan ga ik wel met een leuke route naar Hardewijk.
Waarom niet in Almere? Dit was het dichtst in de buurt die nog iets vrij had voor een nette prijs.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geregeld! Ik kan bij zijn [emoji322] ik ga waarschijnlijk slave cylinder reviseren + remmen voor nagaan. Ik zou daar wel een betweter bij willen hebben die over mn schouder loert :schater:

Ik gok dat ik wel bijna alle gereedschap mee kan nemen, maar bij monteren wel gebruik kan maken van een momentsleutel mocht iemand er een meenemen [emoji56]


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...