Ga naar inhoud

Givi bagage rek


jgpeggeman
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over bagagerekken. 

 

Ik kan een bagagerek met koffers overnemen, welke voor een VFR800fi (2001) zijn, echter heb ik een VFR800 Vtec (2003). 

 

Is het mogelijk om het kofferrek van een 2001 op een 2003 te monteren? Gaat me voornamelijk om de zijkoffer rekken.

 

Alvast bedankt voor de eventuele hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Givi zijn het alvast verschillende rekken: PLX166 voor de Vtec en PL257 (die ik zelf nog gehad heb) voor de 800fi. Misschien dat het bij andere merken wel overeenkomt, maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat hoop de wens van de gedachte is maar volgens mij is het niet heel moeilijk om te zien dat deze 2 modellen totaal anders zijn.

Op basis van dat gegeven durf ik met 99,9% zekerheid te stellen dat dit niet zonder aanpassingen aan het rek gaat werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je nu een Givi topkoffer in de kleur voor een Italian Red VTEC willen hebben met bijpassende toprek.... Dan zou ik (vanavond) wellicht wat foto's toe kunnen zenden van die combinatie.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een Vtec kofferset op een RC36-2 te fröbelen is........

Dan moet dit ook te doen zijn....

 

Maar met passende hardware is wel een stuk eenvoudiger  🙂

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, jgpeggeman zei:

Ik houd me aanbevolen 

 

Sorry voor mijn late reactie. Ik ga het vandaag rond etenstijd aan je doen toekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jgpeggeman

 

Oké. Ik dacht dat er Italian Red kleuraccenten op zaten, maar daarin heb ik mij vergist.

Ik denk dat de tweede sleutel bij de motor hangt. (Ga ik morgen checken).

Volgens mij is de set helemaal compleet. Ik heb nog meer foto's.

Zat gemonteerd op een VFR800 VTEC uit 2003. Degene die ik laatst gedetailed heb en waarvan het verslag in Diversen staat.20220405_195834_HDR.thumb.jpg.bd8fd03d2cdb7acfd907b0830e5d9b76.jpg20220405_202046.thumb.jpg.2fdcdf5cf110666f604f3a0d30710bcb.jpg20220405_202400_HDR.thumb.jpg.ca0952ef74ee29f378f0632ee41b4cae.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Psst klik eens hier op: KLIK


Sent from my iPhone using Tapatalk

aangepast door Bazz
cosmetische aanpassing, link ingekort
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Turidu zei:

Ik heb eventueel wel een set zijkoffers met steunen voor de VFRVtec voor je. Ze zijn wel in het grijs....


heb je toevallig foto’s en een richtprijs?

7 uren geleden, ariesblade zei:

Psst klik eens hier op: KLIK


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Zijn al verkocht helaas 😔

10 uren geleden, Aficior zei:

@jgpeggeman

 

Oké. Ik dacht dat er Italian Red kleuraccenten op zaten, maar daarin heb ik mij vergist.

Ik denk dat de tweede sleutel bij de motor hangt. (Ga ik morgen checken).

Volgens mij is de set helemaal compleet. Ik heb nog meer foto's.

Zat gemonteerd op een VFR800 VTEC uit 2003. Degene die ik laatst gedetailed heb en waarvan het verslag in Diversen staat.20220405_195834_HDR.thumb.jpg.bd8fd03d2cdb7acfd907b0830e5d9b76.jpg20220405_202046.thumb.jpg.2fdcdf5cf110666f604f3a0d30710bcb.jpg20220405_202400_HDR.thumb.jpg.ca0952ef74ee29f378f0632ee41b4cae.jpg


is dat alleen de topkoffer? En heb je toevallig een richtprijs?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@jgpeggeman

Topkoffer inclusief drager van het merk Givi.

Koffer ziet er uit als nieuw. Geen krassen of zo.

De drager lijkt gemodificeerd te zijn. Ik vermoed om te voorkomen dat de drager, wanneer hij gemonteerd zit, de kappen onder het zadel beschadigd.

Euro 125,- lijkt mij een nette prijs.

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah helaas. Nou volgens mij heeft Aficior een goe bod [emoji3526]


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Aficior zei:

@jgpeggeman

Topkoffer inclusief drager van het merk Givi.

Koffer ziet er uit als nieuw. Geen krassen of zo.

De drager lijkt gemodificeerd te zijn. Ik vermoed om te voorkomen dat de drager, wanneer hij gemonteerd zit, de kappen onder het zadel beschadigd.

Euro 125,- lijkt mij een nette prijs.

 

 

Die modificatie waar je het over hebt, is dat het groene onder de koffer wat ik zie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...