Ga naar inhoud

VFR 1200 X beugel/led mistlampen


 Delen

Aanbevolen berichten

Beste forumleden.

 

Inmiddels de zoekfunctie gebruikt maar kan niet een antwoord vinden op mijn vraag.

 

Graag wil ik mijn VFR 1200 X upgraden met SW-Motech Valbeugel in combinatie met de EVO mistlampen set. Nu is mijn vraag is dit voor een "leek" makkelijk te monteren?

 

Alvast dank voor de reacties.

 

Martijn. 

sbl_01_662_10001_b_2_xl.jpg

sw-motech_evo_mistlampen_met_valbeugelklemmen.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De valbeugel zal geen hogere wiskunde zijn.  Hoe de mistlampen op de draadboom moeten is de vraag.  is er al een voorbereiding aanwezig dan is het plug en play.  anders heb je wat Electro kennis nodig

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie, de lampen van SW-Motortech EVO mistenlampen set is zoals in de beschrijving makkelijk aan te sluiten. 

 

Ik heb weer een leuk project :thumpup:

nsw_00_490_10001.pdf

aangepast door crossrunner
quote op voorgaand bericht niet nodig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de handleiding worden de lampen niet geschakeld aangesloten. Dat betekent dat de lampen op ieder willekeurig moment ingeschakeld kan worden. 

Dit sluit wel makkelijk aan maar persoonlijk vind het niet handig. Beter is het om de de voeding geschakeld aan te sluiten. Dit is wellicht lastiger maar zorgt er wel voor dat lampen niet per ongeluk blijven branden met een lege accu als gevolg

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even navraag gedaan bij het verkopende punt. De "groene draad" dient aangesloten te worden op een geschakelde + en doormiddel van het relais wat er tussen zit gaat de verlichting automatisch uit als de contactsleutel naar de nul stand zet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je motor al voorzien is van het quarted harness maar zo niet dan is dat een goede investering van rond de €25 dacht ik.
Dat is de accessoire kabelboom met 3 aansluitingen die je inplugt op een bestaande stekker hiervoor.
Oorspronkelijk bedoeld voor de OEM handvatverwarming, OEM 12V stekkerdoos en OEM mistlampen maar als er geen OEM wordt gebruikt is die plek dus vrij voor wat je maar aan wilt sluiten :39:
Die aansluiting zit achter de linker zijkuip en dit is de kabelboom https://www.cmsnl.com/products/quartet-harness_08a00mgh640/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of je motor al voorzien is van het quarted harness maar zo niet dan is dat een goede investering van rond de €25 dacht ik.
Dat is de accessoire kabelboom met 3 aansluitingen die je inplugt op een bestaande stekker hiervoor.
Oorspronkelijk bedoeld voor de OEM handvatverwarming, OEM 12V stekkerdoos en OEM mistlampen maar als er geen OEM wordt gebruikt is die plek dus vrij voor wat je maar aan wilt sluiten :39:
Die aansluiting zit achter de linker zijkuip en dit is de kabelboom https://www.cmsnl.com/products/quartet-harness_08a00mgh640/

Ik heb hem besteld [emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En verlichting niet te hoog afstellen dan verblind je niet je voorgangers met optrekken en bij verkeersdrempels 8 van de 10 staan nl te hoog. :bugerit:

Dank voor de tip [emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat de groene draad de massa draad was. Maar het is alweer even geleden dat ik gesleuteld heb aan de Honda

Wat ik gevonden heb op het forum is inderdaad de groene de massa draad [emoji1303]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...