Ga naar inhoud

Telefoon bedienen met handschoenen


Madfred999
 Delen

Aanbevolen berichten

Is het hier iemand die zijn handschoenen heeft aangepast zodat je er een telefoon mee kan bedienen?

Ik heb iets gevonden van nanotips, maar op hun site staan alle artikelen op "uitverkocht".

Ik lees ook wel wat over zilverdraad etc, maar ik weet niet of dat fijn zit.

Mijn voorkeur heeft iets wat ik op de handschoen kan plakken.

Bv bij de Action een stylus kopen en daar het topje van verwijderen, dan het topje op de handschoen plakken. 

aangepast door Madfred999
Link naar reactie
Delen op andere sites

Motoport heeft leren handschoenen met aan de reachterhand voor de wijsvinger en duim topjes waarmee je een telefoon kan bedienen. Mijn ervaring is dat het er wel mee kan, maar dat die topjes veel eerder versleten zijn door er gewoon mee te rijden dan de rest van de handschoenen. En voor de telefoon gebruik ik het eigenlijk niet. Want dan sta je stil en doe ik lever mijn handschoenen uit.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inderdaad handschoenen gezien die geschikt waren, maar mijn eigen handschoenen zijn nog lang niet versleten.

Vandaar dat ik ze wil "aanpassen".

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ray zei:

Ik heb zomer handschoenen van Rev'it die dat kunnen.

Ok, ik zomer- en winter-handschoenen van Rev'it, bij beide werkt dat niet. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maarre, ..........moet je dat eigenlijk wel willen?

Telefoon op stil zetten kan je doen voor je de motorhandschoenen aantrekt.

VFRikus

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat mij niet zozeer om de telefoon zelf, maar meer om de navigatie. 

Zelf bellen doe ik zeker niet, heel soms word ik gebeld en zelfs dan neem ik vaker niet dan wel op.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 'gewone' handschoenen (zonder speciale vingertop voor schermbediening) en daarmee kan ik m'n oude 660 prima bedienen. Ook onder t rijden, vochtig weer, enz. T lijkt me dat modernere navigatiesystemen daarmee ook bediend kunnen worden? Of zijn nieuwe schermtypen anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn Africa Twin heb ik Android Auto waar ik voor het navigeren TomTom Navigator GO op gebruik, maar Honda schakelt de schermbediening uit zodra de motor rijdt. Ik kan dan Android Auto dan alleen met de knopjes bedienen dus speciale handschoenen heb ik daarvoor niet nodig.

Als ik stil sta gaat de schermbediening prima met elk type handschoen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...