Ga naar inhoud

H7 lamp vervangen


 Delen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Na een ritje gisteren opgemerkt dat 1 van de 2 H7 lampjes gesprongen is. Kan gebeuren... Nu raak ik er niet echt uit hoe ik deze lamp uit de koplamp krijg. De stekker kan ik lostrekken, maar dan zit er een rubberen ring rond de lamp, die in de koplamp geschoven zit lijkt me. Iemand een idee of werkwijze hoe ik dit lampje kan vervangen? 
 

Seba

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rubberen ring eraf trekken en dan zit er een clipje van draadstaal die het lampje op z'n plek houdt.

aangepast door Ray
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die rubberen ring zit er om de handel waterdicht af te sluiten, dus om die reden zit die ring er strak omheen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de rubberen ring zitten als ik het me goed herinner 2 uitstulpsels waar je aan kunt trekken. Zelf trok ik bij vervangen slechts een gedeelte van de rubberen ring los en klapte ik die om, zodat je deze na vervangen van de lamp er weer makkelijk vast kon zetten. Het is inderdaad wat gepriegel. Soms helpt het om het stuur juist helemaal links of rechts te draaien om wat meer ruimte te creëren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...