DaniëlU Posted July 2, 2022 Author Share Posted July 2, 2022 Dat zeg ik hierboven ook 👌 "we gaan wederom verder in de kabelboom zoeken voor de definitieve oplossing" Tnx voor het meedenken en tips. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted July 2, 2022 Share Posted July 2, 2022 Ik ben het eens met Rikus. Het scharnier kan geen geen massa zijn want daar zit normaal gesproken verf en er zit teveel speling op, ik dacht dat je bedoelde dat een draad die er zat gebroken was en vervangen maar de VTEC heeft alleen een staaldraad om te voorkomen dat je de tank te ver open zet als je voor onderhoud onder de tank moet zijn. Het is wel een goede stap want het is nu duidelijk dat het in de massa zit dus nu is het slechts van de massa van de pomp volgen tot je de oorzaak hebt gevonden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madfred999 Posted July 4, 2022 Share Posted July 4, 2022 Ik heb mijn VTEC tijdens synchroniseren laten lopen terwijl de tank los was, dus van het scharnierpunt los. Dus de conclusie van VFRikus is terecht, het scharnierpunt is geen elektrische verbinding. Mooi natuurlijk dat de motor het weer doet met de noodkabel, maar dat is ook niet meer dan dat, een (tijdelijke) noodkabel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaniëlU Posted March 14, 2023 Author Share Posted March 14, 2023 De VFR is bij Johan geweest, hij heeft de oorzaak kunnen vinden. Een stekker met een pinnetje wat geen connectie meer maakte was de oorzaak. Echter is de stekker vrijwel niet bereikbaar waardoor de oplossing een extra massapunt leggen was. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts