Ga naar inhoud

RC24 INTERCEPTOR 1986


GAELE
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedenavond liefhebbers,

 

2 weken geleden ben ik met een groepje motor rijders naar de Eiffel geweest voor een lekker weekend sturen. Helaas op de 2e dag door een verkeerde rijlijn naast de weg terecht gekomen. En toen ik hem er weer op wou steken bleef mijn achterwiel haken langs de richel van het asfalt. Met een high sider tot gevolg. Ik ben zelf met de schrik vrij gekomen maar mijn mooie VfR 700 niet.

 

Ik vind het echt zonde en was eigenlijk van plan om hem altijd te houden. Maar heb op dit moment helaas niet de ruimte om de motor te stallen en er een project van te maken. 

 

Nu wil ik de motor liever niet naar Polen opsturen of aan de eerst beste handelaar verkopen. Ik ben op zoek naar een liefhebber die de motor voor zacht prijsje mag overnemen. 

 

De volgende dingen zijn gedaan:

 

Spanningsregelaar en dynamo zijn net het weekend voordat ik weg ging vervangen. (500 km oud)

 

Olie vervangen 2 maanden Terug

Bandjes 1 seizoen jong

Altijd netjes gepoetst 

 

Uitlaat vorig jaar op maat laten maken bij Mile Pajic. Helemaal strak op maat. Prachtige ambacht.

Yoshimura R&D met DB killer. Zitten nu wel wat krassen op. maar die zijn goed te herstellen.

 

Ik kan helaas maar 2 MB aan foto's toevoegen. Heb je interesse? Dan kan ik je foto's doorsturen en helpen een indruk van de schade te krijgen.

 

Ik hoop dat ik hier iemand nog blij mee kan maken!

 

Ik vind het echt een prachtige machine, en ik hoop oprecht hier iemand nog gelukkig mee te maken. Richtbedrag €500,-

 

Vriendelijke groeten Gaele

 

IMG20220520152654.jpg

IMG20220520152537.jpg

aangepast door GAELE
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor 300 euro kom ik hem halen hoor, mooi wat reserve onderdelen voor mijn eigen rc24:39:. Er staat geen vraagprijs dus ja bieden mag dan...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt een richtprijs genoemd.

Discussie over prijzen etc via PB aub. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...