Jump to content

Zoek VFR 800 VTEC- ander merk gekocht (sorry)

Share

Recommended Posts

2003 en 17.000? ik ga niet zeggen dat het niet klopt. maar vind het maar heel weinig KM voor dit model.

Vertrouwen is goed, maar controleren is beter ( zegt die vreselijke vent op TV). ik zou het wel heel goed na kijken.:thumpup:

Ik heb 2 dingen te zeggen op het bouwjaar met de kilometerstand.
Als het te mooi is om waar te zijn dan is dat het waarschijnlijk ook en stilstand is achteruitgang.

Eens met Ray. Onderstaande foto was de inhoud van mijn brandstoftank toen ik mijn 2004 VTEC kocht met amper 8000 km op de teller..  uiteindelijk allemaal netjes verholpen maar een lage km stand is niet altijd gunstig. Ik heb hier veel van geleerd (zie ook het 'project' topic van mijn motor), bij een volgende motor zou ik meer naar een goede onderhoudshistorie en logisch verklaarbare km stand kijken.

20200113_112433_resized.thumb.jpg.9a82e0bfba5219bff6f3d5a1f6bf2ada.jpg

Edited by Poekman

Ik ben het met jullie eens, Dick zoekt echter een model met weinig km's. Wat voor een VFR een zeer relatief begrip is.

Edited by DaniëlU

Zoekt ook model vanaf 2006, ondertussen is het aanbod erg laag. Roest in de tank was voor mij het eerste punt om te controleren.

Zet het voorlopig het zoeken op een laag pitje, ga overwegen een ander model of merk.

11 uren geleden, motordick zei:

Zoekt ook model vanaf 2006, ondertussen is het aanbod erg laag. Roest in de tank was voor mij het eerste punt om te controleren.

Zet het voorlopig het zoeken op een laag pitje, ga overwegen een ander model of merk.

Waarom persee vanaf 2006. 

Zit daar verschil in?

Verschil zit alleen in de kleur van de knipper en achterlicht, technisch zijn ze hetzelfde. (ABS ook altijd aanwezig)

Ben bezig geweest met een witte VFR van 2011 in Roermond (via facebook) maar die persoon reageert niet meer.

Bijna goed.....

Abs was voor 2006 een optie, daarna standaard.

En het overgangsgebied van de vtec is aangepast.

En de olieleiding van de VTEC aansturing was als ik het goed heb ook verplaats om de koeling van de stator te verbeteren, die liep namelijk voor het oliekanaal en belemmerde de doorstroming.

Volgens mij is dat pas bij de rc79 gewijzigd.

Er zit een teller unit op van een 2002-2005 model. Km stand wordt in deze unit bewaard en hoort sowieso niet bij deze motor. 

Toerenteller vanaf '06 heeft een witte rand.

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...