Ga naar inhoud

Accessoire weekend


johnjeep
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoe kan je nu beter aan het weekend beginnen dan met nieuwe accessoires voor de CR. Ik ben vooral benieuwd wat het rijgedrag zal zijn als de quickshifter erop zit. Waarom?????? Gewoon omdat hij voorradig was en eigenlijk ben ik een tech en tool-a-holic en kan daar moeilijk aan weerstaan.:wink_smile:

20220624_162242_Easy-Resize.com.jpg

20220624_162251_Easy-Resize.com.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben begonnen met de CT te wassen omdat ik morgen een run heb te begeleidend als verkeersregelaar en ik denk dat ze me nu iets serieuzer nemen :39:
Daarna mijn laatste upgrade voor de T7 opgehaald en kan ik die klaar gaan maken voor een tripje naar de Noordkaap maar dat is voor volgend weekend.
Veel plezier met sleutelen en vooral met de testrit erna :coolsmiley:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, crossrunner said:

Wel een duur weekend zo te zien.:)

We hebben ook een aankopen showoff topic waar je dit had kunnen plaatsen.

Ah.... Dat had ik niet gevonden. Maar dat is voor de volgende sessie dan. En niet duur hoor...alles tesamen 184euro. 

En het zijn nieuwe onderdelen. Ik kon die prijzen ook moeilijk geloven en heb het maar geriskeerd en ja hoor alles picobello in orde. We 2 weken moeten wachten maar het was de moeite om te wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Ray said:

Ik ben begonnen met de CT te wassen omdat ik morgen een run heb te begeleidend als verkeersregelaar en ik denk dat ze me nu iets serieuzer nemen :39:
Daarna mijn laatste upgrade voor de T7 opgehaald en kan ik die klaar gaan maken voor een tripje naar de Noordkaap maar dat is voor volgend weekend.
Veel plezier met sleutelen en vooral met de testrit erna :coolsmiley:

Je krijgt nog een update. Bedankt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, johnjeep zei:

En niet duur hoor...alles tesamen 184euro.

Waar heb je dit alles voor dit bedrag gevonden als ik vragen mag? Ben zelf aan het kijken naar een quickshifter, maar deze is zelf al rond de €165.

aangepast door bjauto
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minutes ago, bjauto said:

Waar heb je dit alles voor dit bedrag gevonden als ik vragen mag? Ben zelf aan het kijken naar een quickshifter, maar deze is zelf al rond de €165.

je hebt PB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok maar ik promoot of heb niet de bedoeling om reclame te maken voor....... Er zijn nog gelijkaardige aanbiedingen te vinden op het net. Google it.

 

https://www.motorcyclespareparts.eu/nl/honda-onderdelen/08u70mjmd60

 

https://www.motorcyclespareparts.eu/nl/honda-onderdelen/08f70mjmd10

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een snelle update. Alles netjes gemonteerd. Het demonteren van het kuipwerk was wel even zoeken maar we zijn eruit geraakt.

Vandaag een ritje van een kleine 150km gemaakt en die quickshifter is wel de max. Bij het gebruik van de koppeling moet je wel snel schakelen dan is de transitie naar de volgende versnelling het fijnst. Doe je dit wat aan de tragere luie kant dan is de onsteking wat te lang onderbroken en is hij wat nukkiger. Dan schakelt hij precies of je een versnelling naar boven gaat en het gas te lang dichthoudt. Kan het niet beter omschrijven.

Dus vlot schakelen en dan versnel je bijna lineair. Dat worden we wel gewoon.

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...