Ga naar inhoud

Oranje knipperlicht vervangen voor wit


Dinimo
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben van plan een VFR800 te kopen, een occasion. Wat mij opvalt, is dat VFRs van 2005 en ouder oranje knipperlicht kapjes hebben (voor en achter), terwijl VFRs van na 2005 allemaal witte/doorzichtige kapjes hebben.

 

Mijn vraag is of de oranje knipperlicht kapjes van VFRs van voor 2005 voor en achter te vervangen zijn door witte. Passen de witte kapjes op VFRs van voor 2005? En heeft iemand wellicht een artikelnummer / link hiervoor?

 

Alvast bedankt.

 

Groeten,

Jaap

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

KLIK om maar even een voorbeeld te geven 

 

En Alie heeft ze ook wel 

aangepast door klein
Link naar reactie
Delen op andere sites

De kleur van de knipperlichtglaasjes is natuurlijk wel een van de belangrijkste koopargumenten.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jaap! Ik heb bij Ali Express de blanke units besteld voor de voorkant. Glas is identiek kopie alleen het zwarte deel is van slapper materiaal. Daarom het glas losgemaakt en overgezet op de originele zwarte delen.

 

Achterunit van Vicma.

 

Als je voor LED gaat, zet er dan ook een vermogensonafhakelijk relais is (louis.de).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je dus al een VFR800 VTEC van voor 2005?

Die knippers zijn niet het enige verschil.

Het achterlicht bijvoorbeeld lijkt hetzelfde, maar geeft bij diegene van na 2005 twee keer zoveel licht met dezelfde lampjes. (Hoe weet ik niet)

Verder is de bekabeling anders met andere stekkers. De ecu is anders zodat je het VTEC punt minder voelt.

Enz. Enz.

Als je een keuze hebt om nog voor een nette van na 2005 te gaan zou ik dat doen.

Verder zijn die van na 2005 altijd met ABS uitgerust en is het op die van daarvoor een optie.

Volgens mij heeft er misschien hier er een van de club nog een mooie van na 2005 te koop uit 2009.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal. Ik wist niet dat er naast de knipperlicht kapjes nog meer verschillen waren tussen voor 2005 en erna. Ik heb nog geen VFR gekocht, dus kan deze informatie goed gebruiken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...