Ga naar inhoud

Vibratie linker kant


C3108
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

Sinds ik mijn motor uit zijn winterslaap heb gehaald voel ik boven de 5000 toeren een irritante vibratie aan de linkerzijde van de motor. Vooral in de linker voetsteun en linkerkant tank. Het maakt niet uit of ik rij, welke versnelling, stilstaand in de vrij of ontkoppeld. Dus ketting en tandwielen vallen af (zijn overigens in prima staat)

Iemand een idee wat dit kan zijn ?

Of is er iemand in Limburg waar terecht kan met dit probleem om te kijken wat het is ?

Heeft recent een grote beurt gehad bij GOTECH in Nuth maar die konden niets afwijkends vinden ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal had ik je graag in Brunssum uitgenodigd maar morgen vertrek ik voor 3 weken.
Mocht je het tegen die tijd nog steeds niet hebben gevonden ben je alsnog welkom natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Ray zei:

Normaal had ik je graag in Brunssum uitgenodigd maar morgen vertrek ik voor 3 weken.
Mocht je het tegen die tijd nog steeds niet hebben gevonden ben je alsnog welkom natuurlijk.

Hoi Ray,

Bedankt voor je bericht. Ik denk dat ik hier na de vakantie op terug kom ...haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, C3108 zei:

Hoi Ray,

Bedankt voor je bericht. Ik denk dat ik hier na de vakantie op terug kom ...haha.

Ik woon in Schinnen btw.....dus om de hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ray zei:

Normaal had ik je graag in Brunssum uitgenodigd maar morgen vertrek ik voor 3 weken.

Hoi Ray,

Geniet er van, hou de gepoetste kant boven en kom heel weer terug. 👍👍:w

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Jack maar je weet toch wat ik van poetsen vind?
Maar hij is wel schoon voor de verandering vanwege de grote beurt die hij heeft gehad :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Ray zei:

Bedankt Jack maar je weet toch wat ik van poetsen vind?
Maar hij is wel schoon voor de verandering vanwege de grote beurt die hij heeft gehad :coolsmiley:

Doe je de beurten zelf ray ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe alles zelf, dit was het werk aan de T7 https://ride4life.nl/blog/preparing-sporherre/ en als ik terug ben is de CT aan de beurt voor een grote beurt incl. kleppen stellen en alle beugels (crashbar en bagage rekwerk) opnieuw stralen en spuiten.
Als je hier zoekt op "overhauling viffer edition" dan kan je zien hoe ver ik motoren uit elkaar haal als ik weer eens een idee heb (staat misschien ook wel in mijn ondertitel).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super. Ziet er echt goed uit. Als jij terug bent ga ik zelf op vakantie.  Vind je het goed als ik erna eens langs kom ? Wil gewoon even weten of ik iets moet met mijn motor of niet. En vindt het gewoon interessant om wat wat meer over de techniek van de motor te leren. 

aangepast door Arno71
Quoten van voorgaande reactie is overbodig en daarom verwijderd.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd, je bent welkom.
Stuur me t.z.t. maar een PB dan wisselen we de telefoonnummers wel uit voor wat makkelijker contact.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, C3108 zei:

En vindt het gewoon interessant om wat wat meer over de techniek van de motor te leren. 

Dan zit je hier op het forum goed. Vraag maar raak! 

 

En we kennen 3x per jaar sleutel- en ontmoetingsdagen waar je ook een stuk wijzer over de techniek van je motor kunt worden (en dat terwijl het gezellig is en hamburgers - of iets anders - worden gebakken). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Ray zei:

Zoals gezegd, je bent welkom.
Stuur me t.z.t. maar een PB dan wisselen we de telefoonnummers wel uit voor wat makkelijker contact.

 

Ga ik zeker doen. Fijne vakantie. 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Eric zei:

Dan zit je hier op het forum goed. Vraag maar raak! 

 

En we kennen 3x per jaar sleutel- en ontmoetingsdagen waar je ook een stuk wijzer over de techniek van je motor kunt worden (en dat terwijl het gezellig is en hamburgers - of iets anders - worden gebakken). 

Bedankt voor de info.....ga erna kijken.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...