Jump to content

Bagagerekje 1200f

maxxxl
 Share

Recommended Posts

Wie helpt mij aan een topkoffer en rekje om te monteren? kleur niet belangrijk...

Is er aftermarket spul dat goed past?

Dank op voorhand!

Marcel

Edited by maxxxl

Het originele rek is het mooiste en het stevigste, maar het was altijd al reteduur en is tegenwoordig haast niet meer te vinden. Het rek van Givi vind ik persoonlijk niet zo mooi, maar het werkt feilloos en kost nieuw maar iets van een 125 euro. Bovendien heeft Givi een enorm breed aanbod aan koffers. Zelf had ik de originele topkoffer, maar die vond ik te klein en heb ik vervangen door een Shad SH48. Met wat knutselwerk past de meegeleverde montageplaat prima op het originele Hondarek. Mits wat zoeken zijn deze koffers voor een zacht prijsje te vinden en mij bevalt ze prima.

• 3 weeks later...

Vandaag wordt er op Ebay een nieuw kofferrek aan een schappelijke prijs aangeboden! Komt wel uit UK, dus uiteindelijke kost is lastiger in te schatten, maar alvast gratis verzending.

https://www.benl.ebay.be/itm/255689448324?hash=item3b88475b84:g:baYAAOSwPepjA5HP#shpCntId

Groetjes,

Marc

Op 3-8-2022 om 15:14, knalselder zei:

Het originele rek is het mooiste en het stevigste, maar het was altijd al reteduur en is tegenwoordig haast niet meer te vinden. Het rek van Givi vind ik persoonlijk niet zo mooi, maar het werkt feilloos en kost nieuw maar iets van een 125 euro. Bovendien heeft Givi een enorm breed aanbod aan koffers. Zelf had ik de originele topkoffer, maar die vond ik te klein en heb ik vervangen door een Shad SH48. Met wat knutselwerk past de meegeleverde montageplaat prima op het originele Hondarek. Mits wat zoeken zijn deze koffers voor een zacht prijsje te vinden en mij bevalt ze prima.

Dank, daar kan ik denk ik wel wat mee...

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...